את קמפיין הגאווה 2017 של "בלה דואגת", זרוע ההסברה והמניעה של הוועד למלחמה באיידס לקהילה הגאה, ילווה הסלוגן: I choose to B - יש המון דרכים לאהוב. מסר של לקיחת אחריות והצגת הדרכים העומדות בפנינו היום לחיות עם ועל אף נגיף ה-HIV, תוך ציון דרכי מניעה וטיפול בנושא האנטי סטיגמה. כמו כן, הסלוגן מתכתב עם הנושא המרכזי של חודש הגאווה - ביסקסואלים.

הסרטון שמוביל את הקמפיין יפורסם ברשתות החברתיות, שלטי חוצות ברחבי תל אביב-יפו הכולל תחנות אוטובוסים ופוסטר ענק שיתלה בדיזינגוף סנטר. בנוסף, תחלק "בלה דואגת" מניפות ממותגות במצעד הגאווה ויוקם אזור מיוחד באתר של הוועד המכיל אינפורמציה והרחבה של המסרים בקמפיין.

הסרטון מציג מסע תל אביבי של בחור שרץ בעודו מאזין למוסיקה קצבית ובדרך מגלה טיפוסים שונים. הדמויות מעבירות את התחושה שיש הרבה דרכים לאהוב, הרבה אופציות לביטוי עצמי - כמו הבחירות לשמור על עצמנו. הסרט מסתיים בכיכר רבין המוארת בדגל הגאווה וסרט האדום – סמל המאבק באיידס. קמפיין החוצות בדיגיטל ובתחנות האוטובוס יפנה לאתר הוועד, המפרט את מגוון הבחירות ודרכי המניעה: קונדום, פרפ, בדיקה, אנטיסטיגמה וכו'.

I choose to B (צילום: ירין גורן,  יח"צ)
בוחרים להיות | צילום: ירין גורן, יח"צ
"בלה דואגת" הינה זרוע ההסברה והמניעה עבור הקהילה הגאה והינה חלק מהוועד למלחמה באיידס. כיום היא הגוף הפעיל המרכזי במאבק בהתפשטות ה-HIV/איידס בקרב הקהילה הגאה בישראל, ומשמשת כגוף היחידי בישראל המקיים פעילות רציפה של מניעה והסברה. 

סער מעוז, רכז "בלה דואגת" בוועד למלחמה באיידס: "אנחנו גאים להשיק את קמפיין הגאווה שלנו I Choose to B. השנה בחרנו קמפיין שיציג את השווה והמאחד בין כולנו, הזכות להיות מי שאנחנו והזכות לעשות זאת בבטחה ולשמור על בריאותינו. במשך שנים רבות היו מעט מאוד אופציות לקיום יחסי מין ללא פחד. היום אנו עומדים בנקודה היסטורית בה יש לכולנו דרכים רבות לאהוב. השנה במצעד הגאווה אנו מזמינים את כולם לחגוג ולשמוח ולעשות זאת על בטוח! במקביל, אנו מפצירים במשרד הבריאות לחדול מגרירת הרגליים בנושא הכללת ה-PrEP (טיפול מונע ל- HIV באמצעות נטילת כדור אחד ביום) בסל הבריאות הישראלי, כדי להנגיש גם אמצעי מניעה זה".

הפקה וקריאיטיב: פיטפוט
צילום, עריכה ובימוי: ירין גורן
תסריט: עידו כהן
הפקה: ליאור אריאב
עוזר צלם: יהונתן טייך
ארט: יעל זר ציון
קריינות: יפתח חוצב
עורך קול: יואב ארנון

תודה לדוברות עיריית תל אביב יפו

>> "התחלתי לבחון גברים בסרטי פורנו ונבהלתי"

>> את קליפ הגאווה הרשמי של 2017 כבר ראיתם?

>> "הבנתי לראשונה בחיי איך זה להרגיש עירום באמת"

>> מצעד הגאווה בתל אביב עוד לא התחיל וכבר שובר שיא