במסגרת אירועי הגאווה המתקיימים בתחילת חודש יוני בתל אביב, ישנה שוק האוכל רוטשילד אלנבי את פניו ויהפוך לשוק הגאווה הראשון בעולם. לכבוד האירוע, יתמלא השוק בצבעי הגאווה, חנויות ודוכני האוכל שבשוק יכינו מנות גאווה מיוחדות שיוגשו בקופסאות בצבעי הקשת, ויציעו אלכוהול במחירים מיוחדים.

במהלך שבוע הפעילות של שוק הגאווה, שיתקיים החל מה-1.6 ועד ה-8.6, ערב לפני מצעד הגאווה בתל אביב, יתקיימו הופעות חיות של אמנים מובילים מהארץ והעולם. תמהיל ההופעות כולו מותאם לתיירים הגאים שצפויים לבקר בעיר בתקופת הגאווה, ויכלול הופעות של אמניות ישראליות שהפכו לאייקונים קהילתיים ופונות לקהל בינלאומי וכן הופעות דראג של מלכות הדראג הגדולות בישראל שיופיעו באנגלית לטובת התיירים.

תל אביב נחשבת לאחת מיעדי התיירות המרכזיים בעולם לתייר הגאה, ושוק אלנבי רוטשילד, הממוקם במרכזו של האזור הגאה של העיר, הוא המקום מושלם ליצירת מתחם גאווה ראשון מסוגו בעולם, הכולל בתוכו את כל החוויות – מוזיקה טובה, אוכל טוב, הופעות חיות, אווירה בינלאומית ותחושת גאווה אמיתית.

שוק רוטשילד אלנבי (צילום: גיא יחיאלי,  יחסי ציבור )
אפילו הירקות כאן גאים | צילום: גיא יחיאלי, יחסי ציבור

בין ההופעות שיתקיימו בשוק הגאווה: ערב פתיחה עם הופעה חיה של הזמרת דקלה, הופעה חיה של הזמרת מאיה סימן טוב, האחראית לקול האדיר המלווה את להיטיו של עופר ניסים והופעה חיה של נציג האירוויזיון האחרון אימרי זיו.

הופעות של די ג'ייז מובילים מהארץ והעולם – בכל ערב יעלו וינגנו מיטב הדי ג'ייז של תל אביב, שהפכו מזוהים עם חיי הלילה של הקהילה הגאה בעיר ת"א ומייצגים את הקהילה הגאה במסיבות ברחבי הארץ והעולם.

אירוע מקדים לאירועי הוויגסטוק – חשיפה ראשונה של אירועי הוויגסטוק המיתולוגיים שהפכו לאחד מאירועי הדגל של אירועי הגאווה בתל אביב, הנערכים השנה בסימן מחווה לגילה גולדשטיין. ערב מחווה לפט שופ בויז שיופיעו בתל אביב בחודש הגאווה.

כמו כן, יתקיים ערב מחווה מיוחד למלך חיי הלילה של תל אביב עופר ניסים, שהפך לפנים המזוהות ביותר עם הקהילה הגאה בתל אביב, בהשתתפות מפיק העל שמעון שירזי והדי ג'י מוטי סעדיה. בנוסף, יציע השוק פעילויות משפחתיות לילדים ומשפחות גאות וסטרייטיות בשיתוף עם שגרירות בריטניה.

שוק רוטשילד אלנבי (צילום: גיא יחיאלי,  יחסי ציבור )
למי שלא שומר לקראת המצעד | צילום: גיא יחיאלי, יחסי ציבור

לו"ז האירועים המלא:

1.6 - ערב הפתיחה עם הופעה חיה של הזמרת דקלה | DJ וויניפוץ

2.6 - DJ  עמי יחזקאל

3.6 - פעילות לילדים ומשפחות גאות וסטרייטיות | DJ אדיר רון

4.6 – DJ מוטי סעדיה

5.6 – מופע הדראג וויגסטוק  עם DJ דניאל מריומה

6.6 - מופע מחווה לעופר ניסים עם DJ מוטי סעדיה

7.6 – הופעה של הזמרת מאיה סימנטוב  | DJ אפרת נעמן

8.6 – ערב מחווה לפט שופ בויז והופעה של זמר האירוזיון אימרי זיו

כל ערב החל מהשעה 21:00. הכניסה לכל האירועים היא ללא תשלום.

שוק רוטשילד אלנבי (צילום: גיא יחיאלי,  יחסי ציבור )
עכשיו דמיינו את הלוקיישן עמוס בתיירים | צילום: גיא יחיאלי, יחסי ציבור
שוק רוטשילד אלנבי (צילום: גיא יחיאלי,  יחסי ציבור )
נתראה שם | צילום: גיא יחיאלי, יחסי ציבור
שוק הגאווה (צילום: יחסי ציבור, עיריית תל אביב-יפו)
מיתוג: דויד ברעם | צילום: יחסי ציבור, עיריית תל אביב-יפו

>> "התחלתי לבחון גברים בסרטי פורנו ונבהלתי"

>> את קליפ הגאווה הרשמי של 2017 כבר ראיתם?

>> "הבנתי לראשונה בחיי איך זה להרגיש עירום באמת"

>> מצעד הגאווה בתל אביב עוד לא התחיל וכבר שובר שיא