כחלק מאירועי הגאווה הבאים עלינו לטובה בחודש יוני, גם ב-yes ממשיכים במסורת השנתית וחוגגים גאווה עם סרטים להט"בים משובחים ואמיצים. ערוץ yes3, yes קולנוע ישראלי, yes דוקו וספריית 24/7 ב-yesVOD עוטים את שלל צבעי הקשת עם עשרות סרטים - חדשים לצד קלאסיקות מכל השנים - על חופש, אהבה וגאווה.

סוף השבוע הראשון של יוני יוקדש כולו בערוץ yes3 לסרטים להט"בים, בהם: "הר ברוקבק", "קרול", "הנערה הדנית", "מילק" ובבכורה בלעדית זוכה פסטיבל ונציה "מרחוק". בנוסף יוקדשו סרטי הרצועות הקבועות של yes3 ביוני לסרטים שעוסקים בין השאר בנושאים להט"בים: "אחר צהריים של פורענות", "החיים על פי גארפ" ו"קיקה" של אלמודובר.

בין הסרטים החדשים והבלעדיים לצופי yes ישודרו: "היפרדות" הנוגע ללב, דרמת ההתבגרות "נדירה", הדרמה הרומנטית "העונה היפה" (ימי הקיץ) עם ססיל דה-פרנס, והמותחן הפרובוקטיבי של ניקולס וינדינג רפן "דוגמניות ושדים" עם אל פנינג וקיאנו ריבס.

אדי רדמיין ב"הנערה הדנית" (צילום: טוויטר)
"הנערה הדנית" תשבור לכם את הלב | צילום: טוויטר

ערוץ yes קולנוע ישראלי יערוך ספיישל גאווה ביום שישי, 9.6, בו ישודרו הסרטים "ברש", "יוסי וג'אגר", "הבועה". בערוץ yes דוקו יוקדש כל סוף השבוע של 8-10 ביוני, מחמישי ועד שבת, לסרטי גאווה, עם שידור בכורה של הסרט "לגמרי טרנס". בספריית 24/7 סרטים חינם ב-yesVOD תוקם קטגוריה מיוחדת, שתהיה זמינה כל החודש, עם עשרות סרטים על אהבה ותשוקה בכל צבעי הקשת.

בין השאר יעלה לקטגוריה בבכורה בלעדית הפרויקט "גיבורה" בעריכתן של מיה דרייפוס ומיכל ויניק, אשר yes נטלה חלק בהפקתו. החגיגות יגיעו לשיא ב-yes3 ב-24.6 בשבת צבעונית עם סרטיו של המאסטרו הספרדי פדרו אלמודובר, כולל בכורה בלעדית לסרטו האחרון והנהדר "חולייטה".

הר ברוקבק בכי (צילום:  יחסי ציבור )
את "הר ברוקבק" תמיד אפשר לראות שוב | צילום: יחסי ציבור

בנוסף, יעלה ל-yesVOD הזוכה הגדול של אוסקר 2017 – "אור ירח". קטגוריית הגאווה בספריית 24/7 ביוני תכלול עשרות סרטים, ובהם: "קרול", "לאהוב אותה", "ברש", "הנערה הדנית", "הר ברוקבק", "מילק", "כמה טוב להיות פרח קיר", "חמים וטעים", "קיקה", "השעות", "הלב הרגיל", "אחר צהריים של פורענות", "החיים על פי גארפ", "הדבר הטוב הבא", "כלוב הציפורים", "מרחוק", "הדוויג והשארית העצבנית", "קשורות", "מופע הקולנוע של רוקי", "פרסילה מלכת המדבר", "הכל אודות אמא", "אלברט נובס", "הרחק מגן עדן" ועוד.

>> "הומואים חושבים שאנחנו בארון"

>> הכירו את לוק האדסון, חלוץ בפורנו קווירי

>> "הוא אמר 'בקטנה', וחדר אליי בלי קונדום"

>> "אם יש ניצוץ, זה לא משנה אם שוכבים על ההתחלה"