לקראת חודש הגאווה וכמענה לצורך תיירותי הולך וגובר, משיקה חברת התיירות אשת טורס מוצר ייחודי וייעודי לקהילה: טיול מאורגן להולנד ועמק הריין המיועד למשפחות גאות. יוביל אותו מדריך מומחה ליעד, שגם הוא חבר בקהילה הגאה. הטיול יאפשר למשפחות גאות שרוצות לבלות בחברת משפחות אחרות עם תא משפחתי דומה ולהרגיש במרחב בטוח וטבעי.

הייחודיות של הטיול, בין היתר, מתבטאת במסלול הכולל גם אתר מורשת ותרבות המספר את סיפורה של הקהילה הגאה העולמית ושל המאבק להכרה ושוויון זכויות מלא: אתר Homomonument - אנדרטה הממוקמת בלב העיר אמסטרדם, על גדת אחת התעלות, המספרת את סיפורם של הומואים ולסביות שנרדפו רק על רקע נטייתם המינית וקוראת לסובלנות והכרה.

מסלול הטיול נבחר בקפידה על מנת ליצור טיול מעניין ומרתק מבחינת התוכן, ויחד עם זאת לתת מענה גם לצורכי הילדים ולהעניק להם מגוון אטרקציות מהנות. הבחירה באמסטרדם ובקלן לא הייתה מקרית, שתיהן נחשבות לבירות אירופאיות פורצות דרך בכל הקשור לקבלה של הומואים ולסביות. הולנד הייתה בין המדינות הראשונות בעולם לאשר נישואים גאים ואילו קלן הייתה בירת תרבות גאה בשנות ה-90.

משך הטיול כשבעה ימים על בסיס לינה וארוחת בוקר, כשמחיר התחלתי יעמוד על כ-1249 דולר לאדם בחדר זוגי.

משפחות גאות (צילום: Shutterstock)
להרגיש במרחב בטוח וטבעי | צילום: Shutterstock

מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים של אשת טורס, אבינעם אושרי: "כחברה המובילה את תחום הטיולים המאורגנים בישראל זיהינו ביקוש מצד המשפחות הגאות לטיול ייעודי עבורם, מוצר שלא קיים כיום בשוק הישראלי. לשם כך השקנו את הטיול כפיילוט ראשוני, ובהתאם להיענות נתרחב ליעדים ותאריכים נוספים. חודש הגאווה הוא הזדמנות מצוינת להשיק טיול מאורגן עם ערך מוסף אמיתי".

>> "הומואים חושבים שאנחנו בארון"

>> "הוא אמר 'בקטנה', וחדר אליי בלי קונדום"

>> "בזכותה הפרכתי את השמועות שאני הומו"

>> למה אתה עדיין רווק? אנחנו יכולים להגיד לך