>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - oraionyair (צילום: oraionyair)
צילום: oraionyair

אחרי שבשנה שעברה צבעה את מעבר החצייה בצבעי הגאווה, מתכננים עיריית תל-אביב-יפו לצבוע את העיר תל אביב בצבעי הגאווה פעם נופסת. לקראת אירועי הגאווה שייפתחו ב-17 במאי ויחגגו במצעד הגאווה הענק שיתקיים ב-7 ביוני מזמינים את חברי הקהילה הגאה בישראל לקחת חלק בהקמתו של דגל גאווה ענק שיוצג לראווה בכיכר רבין.

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - omrynet (צילום: omrynet)
צילום: omrynet

יניב ויצמן, יועץ ראש העירייה לענייני הקהילההגאה ומחזיק תיק התיירות, מוסר, כי לאור ההצלחה של קמפיין חלוקת דגלי הגאווה בשנה שעברה, החליטו להמשיך גם השנה לחלק דגלים. "הפעם כל מי שישתף אותנו ברגעי הגאווה הפרטיים שלו יקבל את הדגל ואולי גם יהיה חלק מפסיפס  אנושי וגאה של דגל הגאווה הגדול ביותר בארץ".

אז איך אתם נכנסים לתמונה? צלמו כל אימג' המייצג עבורכם "גאווה תל-אביבית", תייגו אותו באינסטגרם #telavivprideאו העלו אותו לעמוד הפייסבוק של מצעד הגאווה בתל אביב / Tel-Aviv Pride Paradeוצרו יחד את דגל הגאווה הגדול בישראל - מהתמונות שלכם. עם העלאת התמונה אנא ציינו שאתם מאשרים את השימוש בה על פי התקנון. המשתתפים יזכו במתנה מעיריית תל אביב - דגל גאווה גדול שיישלח אליהם הביתה.

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - nadavh (צילום: nadavh)
צילום: nadavh

בשנה שעברה צבעה עיריית תל-אביב - יפו את מעבר החצייה בסמוך לתיאטרון הבימה בששת צבעי דגל הגאווה. בתמונה מופיעים חברי ההרכב האלקטרוני  TYP: עברי לידר וג'וני גולדשטיין, והיא מתכתבת עם התמונה המפורסמת מאלבום "אבי רוד" של להקת "הביטלס". לכל מי שממהר לרוץ ולהצטלם במעבר החצייה הצבעוני, נספר כי הצבעים נעלמו והוא נצבע מחדש בלבן. בעירייה הסבירו, כי הצביעה המחודשת נועדה למנוע עבירה על החוק.

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - maayan_nr (צילום: maayan_nr)
צילום: maayan_nr

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - galgulr (צילום: galgulr)
צילום: galgulr

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - eyalsh75 (צילום: eyalsh75)
צילום: eyalsh75

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - emily_z1605 (צילום: emily_z1605)
צילום: emily_z1605

קמפיין גאווה עיריית תל אביב - chen_yona (צילום: chen_yona)
צילום: chen_yona

מעבר חציה גאה (צילום: זיו שדה)
TYP על מעבר החציה הגאה בשנה שעברה | צילום: זיו שדה

_OBJ

_OBJ

_OBJ