זה לא סוד שעולם הפרסום לא תמיד חיובי או מייצג כפי שהיינו רוצים שיהיה. ברחבי העולם אפשר לראות ניצנים של פרסום שפוי יותר, מגוון יותר, ועל יחס שגובל בחיובי כלפי השונה. לעיתים נדירות מדובר ביחס חיובי של ממש. קשה לנו להסתיר את ההפתעה שלנו מהפרסומת החדשה של סופרפארם שמדיפה ניחוח גאה מרענן.

>> תתכוננו ליציאה מהארון המפתיעה של השנה 

>> "באתרי היכרויות ישר שואלים אותי על גודל האיבר שלי"

סרטון הפרסומת החדש מציג משפחות גאות - גם של שני אבות וגם של שני אמהות. הם עונים על השאלה "מה הכי קשה בלהיות הורה?", ומתשובותיהם בעיקר ניכר שאין הבדל רב בין שני אבות לשתי אמהות לאבא ואמא "רגילים". זוהי גם מטרת הפרסומת, להציג את העובדה שמוצרי לייף בייביז הם לכל המשפחות בישראל ללא תלות בהרכב המיני שלהן. משפחה זו משפחה.

כמה שאנחנו מתלהבים לראות גאווה על המסך ובעיקר כשהיא כזאת טבעית ומרגשת. כל הכבוד לסופרפארם על היוזמה המעצימה - וכן ירבו! צפו בסרטון הפרסומת המרגש:

>> "גם אם יהיה לו סטוץ מדהים, האהבה שלנו לא בסכנה"

>> המנצחת בקטגוריית 'המסיבה עם הכי פחות בגדים' בתל אביב