בשנים האחרונות צוברים להט"בים וקווירים יותר ויותר חשיפה בתקשורת ובחברה.

השנה האחרונה הייתה שנה היסטורית עבור קהילת הטרנסג'נדרים, שחבריה והנושאים הקשורים בה זכו לנראות חסרת תקדים, החל מלאברן קוקס על שער מגזין Time  ועד לדוגמנית כרמן קררה שכבשה את מסלולי תצוגות האופנה.

אך למרות הנראות הגדולה, לעתים עדיין קיים פער בין הדרך בה הקהילה הלהט"בית מוצגת בתקשורת לבין המציאות, במיוחד כשמדובר בקבוצות קטנות בקהילה. הקהילה הטרנסג'נדרית מנסה להלחם בתופעה בצורות שונות, כמו למשל קמפיין הפייסבוק שהתקיים השנה בישראל וניסה להסביר לציבור הרחב ולתקשורת את הבדל בין החיים כאדם טרנסג'נדר לבין הופעה בידורית וכמו פרויקט גילה להעצמה טרנסית שמשיק לוח שנה המוקדש לסיפורים שבנו את הקהילה הטרנסג'נדרית המקומית.

קמפיין חברתי חדש שרץ בטוויטר שם לעצמו למטרה להציג את הפנים האמיתיות של קהילת הטרנסג'נדרים. הקמפיין מבקש מטרנסים וטרנסיות לשתף את תמונותיהם באמצעות התגית #WhatTransLooksLike.

לדברי יוצרי הקמפיין, הם ישמחו ליצור נראות המורכבת מעוד ועוד טרנסים וטרנסיות, במיוחד מאלה שאינם מופיעים בדרך כלל בתקשורת או נחשפים לאור הזרקורים.

Mako גאווה מזמין גם הוא את קוראיו חברי הקהילה הטרנסית בישראל לשתף את תמונותיהם על מנת ליצור נראות טרנסית אותנטית בעמוד הפייבסוק שלנו.

שאר הקוראים מוזמנים לשטוף את העיניים באנשים היפים שבחרו לקחת חלק בקמפיין הזה.