מותג הוויסקי J&B זוכה לתשבוחות על פרסומת מרגשת לחג המולד, שחוגגת את הזהות הטרנסג'נדרית. הפרסומת הספרדית עוקבת אחרי קשיש בעיירה, שבתחילה שואל מרעייתו שפתון, לפני שהוא רוכש לעצמו ערכת איפור מלאה ובורח לשירותים בהיחבא כדי להתאפר. ככל שהפרסומת מתקדמת אנחנו חוזים בקשיש מקבל את עצמו יותר, ואפילו שכבר עכשיו הפרסומת מחממת-לב, היא מצליחה להפוך למתוקה עוד יותר. 

לקראת סוף הפרסומת, בארוחת החג המשפחתית, מופיעה לפתע הנכדה הטרנסג'נדרית של הסבא, שעומד לצידה. בתחילת הפרסומת מופיעה הנכדה בנראות הגברית שלה ועל המסך מופיע השם אלבארו. הסבא מיד מזהה בה נפש תאומה ולוקח אותה לשירותים כדי לאפר אותה, וכשהן יוצאות חזרה אל כל המשפחה השם האמיתי של אלבארו, אנה, מופיע על המסך, ואיתו רגע יפהפה של איחוד בין-דורי וקבלה משפחתית. 

"זהו סיפור לחג המולד העוקב אחרי סב ונכדתו, ומציג כיצד האהבה שמאחדת אותם כי כה גדולה, שהיא יכולה להתגבר על כל דעה קדומה או מחסום שעלול להפריד ביניהם", הסבירו בהנהלת המותג. "הסיפור הזה הוא שיקוף של קבלה, כבוד ומעל לכל סובלנות".

מנהל השיווק של Diageo, חברת האם של J&B, הסביר שהנהלת המותג רצתה "לתת נראות למציאות איתה מתמודדים רבים בכל יום, כולל קהילת הלהט"ב, המחפשים מרחב בטוח להיות ולהיראות בחופשיות". עוד הוסיף מנהל השיווק כי הם ביקשו לתת נראות גם למשפחות, שלעיתים גם הן סובלות מכך שאדם אהוב בעל נטייה מינית או זהות מגדרית שונה לא נוכח בארוחות משפחתיות חגיגיות שכאלה". 

הפרסומת המרגשת הזו ריגשה רבים בקהילה הגאה, אבל היא גם לא עברה מתחת לרדאר של סטרייטים ואנשי ציבור בולטים, כמו חבר קונגרס בספרד ששיתף "הפרסומת הזו גרמה לגבר סיסג'נדר סטרייט לבכות". "עצם הקיום שלה מראה שהצורך שלנו בהגנה על זכויות של אנשים קיים באופן נרחב בחברה שלנו", אמר, "זה מביך שיש מפלגות שלא מסוגלות להבין את זה".

עוד צופים גם שיתפו את המחשבות שלהם על הפרסומת. "להראות לעולם את האני האמיתי שלנו יכול להיות דבר מפחיד, אבל כשיש מי שתומכים בנו זה הופך את זה לפחות כבד, גם אם לא קל", כתבה גולשת אחת. "בתור אישה טרנסית מאוד אהבתי את הסרטון הזה. זה שיש לנו קרובים שמקבלים אותנו עשה אותי שמחה יותר וגם קרובה אליהם יותר. זה מועיל לכולם". אפילו כוכבת הטלוויזיה הסקוטית לוריין קלי התרגשה וכתבה שהפרסומת "עצובה, אבל מלאת תקווה". 

הפרסומת הזו היא חלק מקמפיין רחב יותר של המותג J&B למען קהילת הלהט"ב. בקיץ האחרון הם חברו סוכנות פרסום ספרדית כדי להפיק יוזמה החוקרת אינקלוסיביות באזורים לא עירוניים. בנוסף, לאורך חודשי הקיץ המותג הפעיל משאית שנסעה אלפי קילומטרים ועשתה כבוד גדול לאמן הגאה חוזה פרז.