אפליקציית הדייטינג והסטוצים הפופולרית גריינדר, אשר משמשת מיליונים של הומואים, ביסקסואלים, טרנס* וקווירים מכל רחבי העולם, הכריזה כי בחודש הבא ימונה מנכ"ל חדש לחברה - איש העסקים ג'ורג' אריסון, שייקח את המושכות לקראת הפיכת החברה לציבורית וההשקה בבורסה בשווי 2.1 מיליארד דולר. 

אריסון, שנבחר לתפקיד ביום שלישי האחרון על ידי חברי הדירקטוריון של החברה, הצטרף לחבר המנהלים של גריינדר רק בחודש מאי האחרון. הוא המייסד והמנכ"ל לשעבר של חברת Shift Technologies, אתר המשמש לקנייה ומכירה של מכוניות משומשות, והתחיל את דרכו עשר שנים לפני שהקים את החברה שלו, בניהול אפליקציה להזמנת מוניות. 

המנכ"ל החדש ייכנס לתפקיד ב-19 באוקטובר, בזמן שחברת גריינדר תתכונן להפיכה לחברה ציבורית על ידי התמזגות עם חברת ספאק (חברת רכישה למטרות מיוחדות. לאחר הבחירה בו לתפקיד, כנה אריסון את גריינדר, בה משתמשים יותר מ-11 מיליון משתמשים בחודש, "עסק בלתי ייאמן". "העבודה הקשה והמיקוד שלהם ביצירת מוצרים מעולים עבור שוק מוחלש היא מעוררת השראה, וסיפקה תוצאות עסקיות חזקות", אמר אריסון, המשתייך לקהילה הגאה. 

גריינדר (צילום: Vladimka production, Shutterstock)
גריינדר | צילום: Vladimka production, Shutterstock

אבל לאריסון מצפה לא מעט עבודה והוא נכנס לתפקיד בנקודה מכרעת עבור החברה, שמתמודדת עם לא מעט צרות. אריסון יקח את ההגה בימים בהם החברה תצטרך להעריך את חלקה בהתפשטות אבעבועות הקוף ואת דרכי ההתמודדות שלה עם המגפה. אריסון גם יקח את המושכות אחרי שנים של שערוריות ומחלוקות, שהחלו כבר ב-2009, עם השקת האפליקציה ששינתה לחלוטין את התרבות הגאה. אריסון ייאלץ להתמודד עם האשמות קשות שעלו לאורך השנים שהאפליקציה משפיעה לרעה על הנפש של המשתמשים, פותח צוהר לגניבת זהות ואלימות כלפי להט"ב, מעמידה קטינים בסכנת ניצול ואפילו מחזקת "גזענות מינית". 

ב-2018 נחשף בבאזפיד כי החברה שיתפה את המיקום וסטטוס ה-HIV של משתמשיה לשתי חברות חיצוניות, מה שהוביל את החברה להכריז כבר באותו היום כי תחדל לעשות זאת. מאוחר יותר באותה השנה התעוררו סכסוכים פנימיים חריפים בחברה, אחרי שהנשיא לשעבר סקוט חן (שעזב ב-2020 ל"מטא"), העיר הערות שהתפרשו כי הוא מאמין שנישואים יכולים להיות רק בין גבר לאישה. הצרות לא נגמרו שם, ובשנה שעברה גריינדר נקנסה בסכום של 6.5 מיליון אירו, אחרי שמכרה מידע על המשתמשים שלה למפרסמים. 

גריינדר ניסתה בעבר להתמודד עם חלק מהבעיות שלה בעזרת יוזמות שונות. אחת מהן היא "קינדר", שהוקמה כדי להילחם בגזענות האפליקציה על ידי עדכון תנאי המשתמש. "כולם זכאים לדעה וטעם משל עצמם, אבל אף אחד לא זכאי לקרוע מישהו אחר בגלל הגזע, הגודל, המגדר, סטטוס ה-HIV, הגיל או בפשטות - בגלל מי שהוא", נכתב בעמוד הקינדר באתר החברה. בעקבות ההאשמות על ניצול, רעננה החברה את מרכז הסיוע שלה, הקווים המנחים למשתמשים ופרסמה טיפים לזהירות, בין היתר, אבל אפשר רק לשער כמה השפעה יש לדבר על תרבות השיח של המשתמשים.