>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
חם, חם, חם

למותג הלוהט, אברקרומבי & פיטש היסטוריה ארוכה בכל הקשור לייצוגים הומו-אירוטיים. החל בפרסומות ובמודעות וכלה בדוגמנים הבלתי הגיוניים שמעטרים אותן ועומדים מחוץ לחנות במינוס של 10 מעלות ללא בגדים, במה שנראה לעתים כמו סאונה מפוארת ולא חנות בגדים.

המותג המוביל בארה"ב

לאחרונה, נראה כי החברה החליטה להפסיק לרמוז ולהגיד בבירור: אנחנו אוהבים גברים, ורצוי חתיכים, חלקים, עם ריבועים בבטן וחריץ שמציץ. סדרה של ארבעה קדימונים בבימויו של ברוס וובר, מתמקדים בגברים בסצנת היאבקות סקסית במיוחד. בסרטון אחד "ענפי ספורט אחרים מצריכים כדור אחד" (Other Sports Require One Ball) מצולמים גברים כמעט ערומים כשהם נמרחים אחד על השני.

המותג Abercrombie & Fitch נוסד על ידי המעצבים דייוויד אברקרומבי ועזרא פיץ' בשנת 1892 והוא בעל מחזור כספי שנתי של מיליארדי דולרים בשנה. אברקרומבי נחשב למותג המצליח ביותר בארצות הברית והוא ממותג כ"קז'ואל יוקרתי", הכולל את חמשת המותגים: אברקרומבי ופיץ', אברקרומבי קידס, הוליסטר, גילי היקס ו־RHUEL No. 925.

ביוני 2011 נפתחו שלוש חנויות של המותג בישראל בקניון רבמת אביב, קניון ארנה ובממילא בירושלים.

>> מצעד הפרסומות הגאות - חלק א'

>> מצעד הפרסומות הגאות - חלק ב'