הביאו את הפיין: Code Ice של ג'ורג'יו ארמני

גילוי נאות: הבושם הזה נחת על שולחן המערכת כבר באמצע הקיץ, אבל החלטנו להתייחס אליו רק עכשיו כי יש בו משהו שמשדר דווקא "סתיו". אולי זו האריזה הכסופה והבוהקת שלו, אולי זה הניחוח האיכותי ואולי זה פאקינג כריס פיין שמלווה את הקמפיין שלו ושינה בן רגע תדמית מנער חופים של קיץ לגבר מסוקס ורציני של שנה חדשה. בכל מקרה, קוד אייס של ארמני – קשה לטעות פה. מדובר בגירסה חדשה למוצר המוצלח ביותר של ארמני, code, שמזכירה במעט את הניחוח הישן אבל מצליחה להיות מספיק שונה ממנו. ארמני יודע מה הוא עושה ואיך לעשות את זה סקסי, ויש לו את הריח המיוחד שלו, שמצליח להעלות חיוך רחב בכל פעם שמסניפים אותו.

בשורה התחתונה: על איכות לא מתפשרים. וגם לא על כריס פיין.

כמה: 554 ש"ח ל-75 מ"ל, 673 ש"ח ל-125 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

שלכת של זהב: Euphoria gold של קלווין קליין

הבשורות הטובות הן שהריח החדש של קלווין בכלל לא מזכיר את הריחות הישנים שלו, ולו במעט. זה טוב כי הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה עוד מעצב על שחושב שהוא יכול למחזר ריחות קיימים בבקבוקים חדשים (היי, ג'יבנשי ודיור). הבשורות הרעות הן שגירסת הזהב של אופוריה קצת פחות טובה מהגירסה הרגילה או האינטנסיבית. יש בה משהו יותר מתקתק-חריף שפחות מגרה את האף, והיא לא מצליחה לשחזר את התחושה הברורה והבלעדית הזו של "אה, נו, זה קלווין קליין". מצד שני קלווין זה קלווין, והוא יכול לגרום לזבל אורגני להריח טוב. טוענים שיש שם רעננות של ג'ינג'ר מתובל בתמצית לימון חמצמצה, עם קליפות של קינמון, בזיליקום ריחני ודבש, ענבר עשיר, פצ'ולי ו-וניל מתקתק. אנחנו הרחנו בעיקר לבנדר, אבל בקטע טוב ותמציתי.

בשורה התחתונה: אם לא תתייחסו אליו כ"בושם יציאות בלבד", הוא יכול לשדרג לכם את היום יום. והאריזה מגניבה.

כמה: 299 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

אין תמונה

זה לילה סתווי: Nuit של איסי מיאקי

בשורה מצוינת לכל חובבי איסי מיאקי, או יותר נכון לכל מי שמסתובב עם אנשים שמשתמשים באיסי מיאקי: יש לו ריח חדש, והוא הרבה יותר טוב מהישן. גירסת הלילה של הבושם מספקת ריענון הכרחי לריח המוכר והטחון, שהפעם מקבל גוון הרבה יותר נוח ואינטנסיבי. ברגמוט, אשכוליות, תבלינים, עץ, פצ'ולי, קטורת – לא ממש משנה מה הוא דחף לשם, העיקר שהתוצאה באמת מרשימה. הסניף הראשון אמנם יוצר רושם קל של מרכך כביסה, אבל הריח עצמו הרבה יותר עמוק מזה, ואולי הכי חשוב – נשאר לאורך זמן. לא ברור איך, אבל Nuit הצליח לגרום לריח שלו להיחשב כ"מסתורי". תקראו בזה מה שאתם רוצים.

בשורה התחתונה: אם אתם חובבי המותג, רוצו מיד לעדכן גירסא. אם אתם לא - שווה לנסות לפחות את זה.

כמה: 379 ש"ח ל-75 מ"ל, 540 ש"ח ל-120 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

אין תמונה

מריח כמו רוח הנרקיסים: L'HOMME SPORT של איב סאן לורן

הופתענו. איב סאן לורן לא ממש נחשב עד כה בנבחרת העל של הבשמים, כנראה כי לא ממש היה לו מה לחדש בתחום. אבל גירסת הספורט שלו, שאם תשאלו אותנו יותר מתאימה לקיץ מאשר לסתיו, היא מוצר שפשוט כיף להשתמש בו. החל מאריזת המשושה המקורית, דרך הצבעים הבוהקים ועד הריח עצמו – תערובת מרעננת של עשבי תיבול שכיף להסניף. היינו שמחים אם הוא היה מחזיק מעמד יותר זמן על הגוף, אבל אולי זה חלק מהקסם שלו – מין סאמר פלינג קליל כזה. לא נטריח אתכם במה שכותבים בקומוניקט ואיך הם מתארים את הגבר שאמור להשתמש בו, עדיף שפשוט תנסו בעצמכם.

בשורה התחתונה: שפנפן הניסוי שלנו יצא עם הבושם הזה למסיבה וחזר עם שני אקסים שהתחילו איתו מחדש, בחור אחד שלא הפסיק לבהות בו ושלוש הודעות בגריינדר. Just saying.

כמה: 573 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

אין תמונה

כמו שוקו חם: L'HOMME IDEAL של גרלן

מדובר פה פחות על מעצב על ויותר על מותג קוסמטיקה ידוע, מה שאולי עושה את כל ההבדל. ספוילר: לא נפלנו. הריח החדש של גרלן מרגיש סכריני ומתוק מדי, ויצאנו איתו בתחושה שבסרט הזה כבר היינו ואת הניחוח הזה כבר הרחנו. יחד עם זאת, ייאמר לזכותו שהוא חזק במפתיע – בגדים שהוא הותז עליהם עדיין הריחו כמוהו גם אחרי שמצאו את עצמם על הרצפה, ולפעמים אפילו הפיצו אותו עמוק מתוך סל הכביסה. אין הרבה בשמים שמתהדרים ביכולת גברא כזו. בגרלן טוענים ש"הגבר האידאלי הוא מיתוס, הבושם הוא המציאות". אם אתם אוהבים שהגבר שלכם כותב לכם שירים ומצייר לבבות עם חצים - זה כנראה הבושם שלכם.

בשורה התחתונה: בעיקר לחובבי ז'אנר ה"אנג'ל" של טרי מוגולר, כל השאר רשאים לוותר.

כמה: 400 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

אין תמונה