איב סאן לורן - L’HOMME ULTIME

ה-ביי בונוס בלהזליף בושם של איב סאן לורן הוא בתחושה. אתה מרגיש סקסי, אתה מרגיש אלגנטי, אתה מרגיש יוקרתי. אתה מרגיש כאילו אתה מחזיק ביד בושם של איב פאקינג סאן פאקינג לורן. הבושם הקריר נוזל במורד צווארך ואתה יודע שאם אתה יכול להרשות לעצמך בושם של איב סאן לורן אז השגת משהו בחיים האלה. מדובר בסמל סטטוס. זה לא אייפון – שלכל פוראח יש. זאת יוקרה אמיתית בבקבוק אלגנטי של 100 מ"ל. והריח? הריח טוב. מתקתק, אולי אפילו מידי, אבל זה לא באמת משנה. כי כשאתה משתמש בבושם של איב סאן לורן, אתה מרשים את עצמך, הסביבה פחות חשובה. "אני? אני משתמש בבושם של איב סאן לורן. ואתה?".

מחיר: 606 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
L’HOMME ULTIME

ברברי - .Mr

במיסטר של ברברי התאהבתי מהרגע הראשון. עוד לפני שמריחים אותו אי אפשר להוריד ממנו את העיניים וגם את הידיים. הסטייל שלו, מהפפיון השחור ועד עיצוב הלוגו, זועק שיק לכל עבר. ואז כשפותחים אותו ומריחים את הקסם שחבוי בתוכו, קשה שלא להתמכר מיידית לדיוק האלגנטי. לא, חברים, לא מדובר בעוד בושם אלא בריח הגברי האולטימטיבי. הוא חזק, הוא מתוחכם, הוא דומיננטי והוא מחובר גם לצדדים העדינים והרכים שלו. אין ספק שזהו בושם מנצח לכל גיי אבל לא רק.

מחיר: 499 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
.Mr

ג'ימי צ'ו - INTENSE

הבושם החדש של מעצב הנעליים שזכה לשם עולמי בתור החולשה של קארי בראדשו, כשמו כן הוא - אינטנסיבי מאוד. כבר מהעור סביב הפקק של הבקבוק מבינים שחווית המשתמש כרוכה ביותר מחוש הריח לבדו, אלא גם בחוש הראייה והמישוש, ואם רק היה אפשר היינו מנסים גם לטעום אותו. הניחוח הוא מן מיקס משוגע של מתוק עם חמוץ עם חריף. די בלתי אפשרי להגדיר אותו ולכן מדובר בניחוח מושלם לאנשים שלא מחפשים הגדרות. 

מחיר: 299 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
INTENSE

קרטייה - L'Envol

המבחן לבושם טוב דווקא לא תלוי בתגובות של הסביבה. אם אתה רוצה לקטוע את היד ולחבר אותה לאף, להריח כל היום ולחייך לעצמך בתחושה של "אמא, שאלוהים יעזור, איזה גוש סקסיות מהלך פה" – הבושם קלע בול. אז כן, שפריץ על האמה, שפריץ בצד אחד של הצוואר ובשביל הפאן אחד נוסף בצד שני, והקרטייה הזה יביא אתכם לרמות אחרות של אושר. ריח של טעם טוב ויוקרה, קלאס ובגרות, ולא משנה מה אתם לובשים ביומיום, תרגישו כאילו אתם מינימום בחליפת חמישה חלקים בדרך להפיל את השדרה החמישית בניו יורק. בכל זאת, אצל כל אחד קיים חלק קטן שנהנה עד מוות מהתגובות של הסביבה וגם כאן, במבחן הזה, הקרטייה הצליח לסחוט מחמאות ולסובב ראשים כמעט בכל מקום (למקרה שהמראה שלכם לא עושה את זה לבד). כל זה עוד לפני שדיברנו על עיצוב הבקבוק המושלם. בקיצור, צאו לציד, מובטחת הצלחה.

מחיר: 50 מ"ל - 400 ש"ח, 80 מ"ל - 560 ש"ח, 100 מ"ל (ניתן למילוי) - 610 ש"ח

בשמים חדשים לחג (צילום: באדיבות סטודיו קרטייה,  יחסי ציבור )
L'Envol | צילום: באדיבות סטודיו קרטייה, יחסי ציבור

שאנל - ALLURE

הניחוח המרענן, הקליל והקייצי של הבושם החדש לבית שאנל נשאר על הגוף לאורך כל היום. הוא אמנם ספורטיבי מאוד אך עם זאת גם משדר רצינות. מתאים גם להרמות היומיום השגרתיות וגם להרמות מיוחדות של סופי שבוע וחגים. מסוג הבשמים שיגרמו לאנשים סביבך לשאול "מה שמת עליך?".

מחיר: 539 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
ALLURE

קריד - Millesime 

לבושם החדש של קריד, חברת מוצרי הבישום היחידה בעולם שמקורה בשושלת שבמשך 300 שנים מנוהלת על ידי אותה משפחה, יש נוכחות חזקה מאוד שמשדרת יוקרה, תיחכום ועם זאת גם קלילות מסוימת. הבושם מתאים לערב והוא מפזר את הריח לסביבה רחבה מאוד ומושך תשומת לב רבה. הריח שלו נשאר לאורך הרבה שעות ואין צורך להתיז שוב ושוב כדי לרענן את הריח. מושלם לחובבי הניחוחות החמצמצים עם סיומת מתקתקה.

מחיר: 75 מ"ל - 1000 ש"ח, 120 מ"ל - 1200 ש"ח

אין תמונה
Millesime

אברקרומבי אנד פיץ' - First Instinct

יש ריחות שקשה לתאר במילים. כזה בדיוק הוא הריח של הבושם החדש לבית אברקומבי אנד פיץ'. קצת חמוץ וקצת מתוק כמו החיים עצמם. יותר מהכול, לבושם יש ניחוח מרענן וסבוני של אחרי מקלחת. הריח הממכר והנקי שלו נשאר על הגוף מהבוקר ועד הערב (בדוק!). מסוג הניחוחות שאוטומטית יגררו תגובה, ודי בטוח שהיא תהיה מלווה בחיוך. 

מחיר: 299 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
First Instinct

בולגרי - BLACK COLOGNE

הניחוח של הבושם החדש של בולגרי ממש לא מתאים לכל אחד. שלא תבינו לא נכון, מדובר בריח מצוין אבל מאחר והוא מאוד חריף, הוא מתאים יותר לחובבי הבשמים ה"גבריים". אפילו עיצוב הבקבוק הקשוח משדר משהו מאוד כוחני. רק מתבקש להמליץ עליו כמשהו להשפריץ עליכם לפני סשן BDSM טוב.

מחיר: 430 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
BLACK COLOGNE

ארמני - CODE

ארמני זה ארמני זה ארמני זה ארמני. שם דבר, תו איכות, סמל סטטוס. אז נכון, הניחוח החדש לבית האופנה היוקרתי לא יבוא טוב למי שלא אוהב בשמים מתוקים, אבל כשהוא ישמע שמדובר בריח של ארמני הוא בטוח יהיה סלחן יותר. הפאק היחיד שלו הוא שהניחוח המתקתק והשובב שלו מתפוגג יחסית מהר, אבל חובבי הבשמים המתוקים לא יוכלו לעמוד בפני הסוכריה הזאת.

מחיר: 549 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
CODE

ג'יבנשי - Gentlemen Only

דבר אחד אפשר לומר בוודאות על "ג'נטלמן אונלי": אי אפשר להתעלם ממנו. יש לו ריח חזק, חריף ומתקתק כאחד, שמעלה בזיכרון את הגבר של פעם – קשוח, שתקן ומריח למרחקים. לפחות בעניין הזה "ג'נטלמן אונלי" מבטיח את מה שהוא מקיים – זה בושם לגברים, ואי אפשר יהיה לפספס את הגבר שישתמש בו.

מחיר: 375 ש"ח לבקבוק של 100 מ"ל

אין תמונה
Gentlemen Only

פולו - BLUE

הבושם הוותיק הוא סוס מנצח תרתי משמע. מתאים לכל מצב ולכל עונה במשך השנה. ספורטיבי, קליל ולא כבד. ריח שמשלב בין מתקתקות קלה לבין ניחוח של אוויר צח. בושם פרשי שלא מאבד מהניחוח גם אחרי רוב שעות היום. ההגדרה המילונית לריח גברי.

מחיר: 455 ש"ח לבקבוק של 75 מ"ל

אין תמונה
BLUE

דיזל - BAD

אני מודה, בשמים זה פחות הקטע שלי. לא כי אני נגד, אלא מהסיבה הפשוטה שיש לי ריח גוף מדהים שמתעלה על כל תרכובת מלאכותית. יחד עם זאת, אני מבין את העניין שבושם יוצר, ולכן מדי בוקר אני משפריץ על עצמי איזו התזה או שתיים. לא קל לי למצוא ריח שאני ממש אוהב (אחרי הכל, ריח הגוף שלי הציב רף גבוה), ולעיתים רחוקות אני מוצא את האחד. אחרי שעברתי כמה בשמים בשנה החולפת, והיה לי רק אחד שממש אהבתי, נראה שמצאתי אחד נוסף – הבושם החדש של דיזל. משלב במינון מדוייק בין מתוק אבל לא מתוק מדי, גברי אבל לא מדי, וזה בדיוק מה שצריך בשביל בושם. אני מסודר לחורף הקרוב. 

מחיר:  468 ש"ח לבקבוק של 75 מ"ל

אין תמונה
BAD

>> רול מודל: 8 הדוגמנים הגאים הכי מצליחים בעולם

>> צפו: חברת הפורנו הראשונה לגייז חושפת הכול

>> חיות בפחד מתמיד: "בוחרות בזנות רק כדי לשרוד"