גילה גולדשטיין, אחת משלוש הטרנסג'נדריות הראשונות בארץ ואייקון תל אביבי כבר עשרות שנים, ממשיכה לככב בסרטונים של האתר החדש להשכרת דירות בין גייז. היום עלה סרטון חדש של הכוכבת לקראת חג המולד, שיחגג מחר ברחבי העולם הנוצרי.

הסרטון עלה דווקא היום, משום שיתוף הפעולה בין האתר לידידינו בגולה שכבר חברים באתר- Gay-ville.

האתר הוקם על ידי אליעד כהן וגדי טונס, במטרה להציע לתיירים הומואים אפשרויות לינה זולות וגיי-פרנדליות. מהאתר דיווחו בעבר, כי מי שנעזר באתר חוסך הוצאות רבות, ונהנה מאירוח ידידותי.

משחקנית כדורגל לכוכבת מועדונים

אין זו הפעם הראשונה שגולדשטיין משתתפת בסרטונים שמפיק אליעד כהן עבור האתר. בעבר השתתפה בסרטונים רבים שזכו לתגובות נלהבות, בעיקר בשל ההומור העצמי והמיוחד של גולדשטיין.

גולדשטיין הנה אחת הדמויות הצבעוניות והחביבות בקהילה. סרטו של אלון ויינשטוק "זה גילה, זה אני", שיצא בשנה שעברה, ליווה את גולדשטיין בין השנים 1997 ל-2010, וחשף את סיפור חייה של האגדה התל אביבית - על הרגעים היפים והיפים פחות.

בצעירותה הייתה גולדשטיין שחקנית כדורגל - טרם השינוי שעברה. בשנות העשרים עזבה את עיר הולדתה, חיפה, לטובת תל אביב, ובהמשך עברה את השינוי הגדול של חייה.

באותן שנים הייתה רקדנית בלט ובטן מקצועית, הופיעה בקברטים ברחבי אירופה והחלה להופיע במסיבות ובברים מיתולוגיים ברחבי הארץ והעולם, בהם "סטודיו 51" בניו יורק, מועדון האיי.אם הידוע, ה-TLV  בארץ ועוד.

גולדשטיין מעולם לא הסתירה את העובדה, כי התפרנסה מזנות בתל-ברוך.

צפו בסרטון נוסף של הכוכבת.

>> הכוכב החדש של הקהילה הגאה: קבלו את אליעד כהן

>> פאנץ' ורוד- לבן: מצעד הפסרומות הגאות הישראליות