סקר TGI לשנת 2022, הבוחן את רמת החשיפה לעיתונות הכתובה ולרדיו בין החודשים ינואר לדצמבר, התפרסם היום (רביעי) ומציג כמה נתונים מעניינים. בין השאר נרשמה ירידה בהאזנה לגלי צה"ל ביחס ל-2021 ועלייה לרדיו גלי ישראל ו-103FM. בגזרת העיתונים, "ישראל היום" שומר על הפער מ"ידיעות אחרונות", הן בימי חול הן בסופי שבוע.

לפי הסקר, שיעור ההאזנה השנתי לרדיו ביום חול ירד ל-63.2% בהשוואה ל-64.6% ב-2021. תחנות גל"צ - גלי צה"ל וגלגל"צ - רשמו ירידה של 1.9% ביחס ל-2021, ועומדות על שיעור האזנה של 36.6% בין ינואר לדצמבר 2022 (בהשוואה ל-38.5% בשנה לפני כן). גלי צה"ל ירדה מ-20.4% ל-19.5% וגלגל"צ, שנשארת התחנה הפופולרית בישראל, ירדה מ-27% ל-26.1%.

מנגד, עלייה תחנות "כאן" רשמו עלייה קלה ל-36.6% (לעומת 36.1% ב-2021) – כאן רשת ב עם שיעור של 21% ביחס ל-20.4%, כאן 88 עם 9.1% ביחס ל-8.6%, וכאן גימל עם 14.9% ב-2022 לעומת 14.7% ב-2021. מי שרשמו עלייה משמעותית יותר ב-2022 הן תחנות הרדיו גלי ישראל, שעלתה מ-3.5% ל-5.5%, ו-103FM – גם כן עם עלייה של 2%, מ-9.6% ל-11.7%. עלייה נרשמה גם אצל התחנות האזוריות המשווקות על ידי שפ"א רשמו גם הן עלייה ועומדות על שיעור האזנה של 29.3% (לעומת 28.5% ב-2021).

עוד עולה מהסקר כי העיתונות הכתובה רושמת היחלשות ברמת החשיפה, כשב-2022 שיעור החשיפה הכולל לעיתונות היומית עמד על 42.1% בקריאת עיתוני יום חול לעומת 44.3% ב-2021. בקריאת עיתוני סוף השבוע שיעור החשיפה עומד על 48.5% לעומת 51.8% בסקר הקודם.

בעיתונים היומיים, "ישראל היום" אומנם נחלש אבל ממשיך להיות העיתון עם החשיפה הגבוהה ביותר, ועומד על 28% לעומת 31% ב-2022. "ידיעות אחרונות" נחלש גם הוא ועומד על 21.6% לעומת 23.9% בסקר הקודם. ב"מעריב" יכולים להיות אופטימיים. "מעריב בוקר" עלה ל-5.3% (לעומת 3.5% בתקופה הקודמת) ו"מעריב השבוע" עלה ל-3.7% (לעומת 3.2% ב-2021). גם ב"הארץ" נרשמה עלייה כששיעור החשיפה לעיתון עומד ב-2022 על 5.2% (מול 4.7% ב-2021).

בעיתוני סוף השבוע, "ישראל היום" ממשיך להוביל עם שיעור חשיפה של 28.3% (לעומת 31.9% בסקר של 2021). "ידיעות אחרונות" אחריו עם 26.8% (לעומת 29.8%). את המקום השלישי תופס "בשבע", עם 6.6% (מול 7.0% אשתקד). במקום הרביעי עיתון סוף השבוע של "הארץ", שעולה לשיעור חשיפה של 6% (לעומת 5.7% ב-2021). את החמישייה הפותחת סוגר מעריב "סופהשבוע" שעלה ל-5.8% (לעומת 5.2% בסקר הקודם). 

בעיתונים הכלכליים, "כלכליסט" (כשילוב בין מוסף של "ידיעות אחרונות" וכעיתון יומי עצמאי) מוביל עם 10.5% (לעומת 11.3% אשתקד). "דה מרקר" (כשילוב בין מוסף של "הארץ" וכעיתון יומי עצמאי) נחלש מעט ועומד על שיעור חשיפה של 5.2% (לעומת 5.3% ב-2021). "גלובס" סוגר את הרשימה עם 4.1%, בדיוק כמו ב-2021.