חוויית צפייה עם מינימום הפרעות: הדרמה המדוברת "גוף שלישי", בכיכובם של רותם סלע, יהודה לוי, ליאור רז, גל מלכה ואיתי תורג'מן, תעלה הערב (שני) בקשת 12, והיא תלווה גם במהלך מסחרי חדשני מצד הערוץ. בפרק הבכורה שישודר הערב ישובצו שני ברייקים זהב - עם פרסומת אחת בלבד בכל אחד מהם. באותו אופן מתוכננים לשידור גם יתר פרקי הסדרה.

במסגרת המהלך החדש מציעה קשת למותגים המובילים במשק "ערב דרמה בשבוע", שבו בערב השידור המיועד שני הברייקים שישובצו, יוקדשו למותג אחד ש"ייקח חסות" על הדרמה השבועית. ההיגיון מאחורי המהלך הוא שהמותג מרוויח נוכחות ובולטות בלעדיות ופרסום בשעת שיא, כשברקע תוכן שהצופה מושקע בו רגשית. בנוסף, חוויית הצפייה משתדרגת עבור הצופה עם מינימום הפרעות.

במקרה של "גוף שלישי", שיצרו שירה חדד, דרור משעני ושי קפון – שגם ביים, בהפקת קומא סטודיוס, המותג נותן החסות הוא חברת מוצרי החלב Muller. כלומר שתי פרסומות שלה בלבד ישודרו הערב בפריים טיים.

ויקטור וקרט, מנכ"ל החטיבה המסחרית, קבוצת קשת: "יש לנו הרבה דרמות חדשות ומבטיחות בקנה. המהלך המסחרי הזה נותן מענה לשילוש הקדוש עבור ברודקאסטרים באשר הם; מקום של כבוד ליצירה וליוצרים המקומיים, מקום של כבוד לחוויה של הצופים שלנו, מקום של כבוד למפרסמים שלנו. אנחנו מתכננים להמשיך את המהלך גם בסדרות העתידיות שלנו".