בזק וגידי גוב נפרדים: גוב, שליווה את החברה כפרזנטור במשך 15 שנה וכיכב בפרסומות בלתי נשכחות, ייפרד מהתפקיד אחרי 15 שנה. "החברה מודה לו בחום על השנים היפות והעשייה המשותפת המוצלחת", מסרו מבזק.

במסגרת תפקידו הוביל מספר קמפיינים בולטים ובמרכזם חידושים מוזיקליים, שהפכו ללהיטים של ממש בפני עצמם: "בוקר טוב" עם עומר אדם, "אצל הדודה והדוד" עם נועה קירל ואגם בוחבוט ו"תיק קטן" עם נס וסטילה.

לפי בזק, במהלך השנה הוחלט לחדש את הקו הפרסומי של החברה ב-2024. כחלק ממהלך זה, חיפשו בחברה אחר דמות חדשה ש"תייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה בפרק החדש הזה". מי שנבחרה להוביל את הקמפיינים של החברה היא עדי אשכנזי, שצפויה להיכנס כבר בקמפיין הבא לתפקיד וסביבה ייבנה קו פרסומי התואם לאסטרטגיה החדשה.

עדי אשכנזי (צילום: שי פרנקו, יחסי ציבור)
תוביל את קמפיין בזק. עדי אשכנזי | צילום: שי פרנקו, יחסי ציבור

"עדי מייצגת סט של ערכים שבהם אנו מאמינים ושאליהם אנו שותפים בבזק. אנחנו שמחים ונרגשים לצאת איתה לדרך משותפת כמייצגת של המותג. בהזדמנות זאת חשוב לנו להודות לגידי גוב המופלא על שנים של עבודה משותפת ופרסומות בלתי נשכחות שחלקן הפכו לקאלט ממש", מסרה טלי פולג, סמנכ"לית השיווק של בזק.