פרסום ראשון: אחרי שכבש את הצופים וזכה למחמאות על תפקידו בסדרה "טיטו ורוחו", פבלו רוזנברג יחזור למסך – הפעם בתור פרזנטור. ל-mako נודע שרוזנברג יוביל את הקמפיין של רשת "קשת טעמים". הזמר והשחקן שיתף פעולה בעבר עם הרשת, שהפעם החליטה לבחור בו לתפקיד הפרזנטור בקמפיין שיעלה באמצעי המדיה השונים: תשדירי רדיו, ערוצי הטלוויזיה, רשתות חברתיות ומדיות נוספות.

"אני נרגש מאוד מהחיבור עם רשת קשת טעמים", מסר רוזנברג. "מהתחלה הרגיש לשני הצדדים כי ההתאמה בינינו היא טבעית ומדויקת. כחובב קולינריה ויין איכותי, אני מרגיש מחובר ביותר לערכי הרשת ושמח להיות שותף למסע ההתפתחות שלה".

"פבלו רוזנברג הוא מהזמרים היותר צבעוניים ומוערכים בחברה הישראלית ואנו שמחים ונרגשים על הבחירה בו כשותף לערכים ולדרך שלנו", מסרו מקשת טעמים.

קשת טעמים היא רשת מזון שהוקמה בשנת 2002 בקריות ליד חיפה על ידי אריאל לכט. מנכ"ל הרשת הוא דני גרינברג. כיום, לרשת 25 סניפים והיא מפעילה גם אתר משלוחים וגם מפעל לארוחות מוכנות בשם "מאמוצ'קה".