מיכל בן חיים אלעזר מונתה היום (שני) לסמנכ"לית השיווק של איקאה ישראל. בן חיים אלעזר, לשעבר ראש מערך המוצרים והחדשנות של סודהסטרים העולמית, תחליף את אפרת צור, שכיהנה בתפקיד בתשע השנים האחרונות. בן חיים אלעזר תוביל את מערך השיווק ותהיה אמונה על בניית האסטרטגיה השיווקית והדיגיטלית, התקשורת והמדיה, שיתופי הפעולה של החברה ויצירת מנועי צמיחה חדשים לאיקאה בישראל.

היא החלה את דרכה המקצועית בעולם הפרסום, ולאחר מכן הצטרפה ל"קימברלי קלארק", שם מילאה שורת תפקידי ניהול בכירים בתחום השיווק, הובילה מהלכים אסטרטגיים וניהלה פורטפוליו עשיר של מותגים בינלאומיים ומקומיים, ביניהם האגיס, ניקול, קלינקס ולילי. בתפקידה האחרון הובילה בן חיים אלעזר את תחום המוצרים והחדשנות במטה הגלובלי של סודהסטרים החולש על 46 מדינות ברחבי העולם, תוך עבודה צמודה ומשותפת עם ההנהלה הבכירה של פפסיקו העולמית.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר: "ברצוני להביע תודה והוקרה לאפרת על השותפות והעשייה הרבה שהובילה את איקאה בישראל להישגים משמעותיים ולאחל למיכל הצלחה בתפקידה החדש. אין לי ספק שניסיונה הרב של מיכל בשילוב עם מקצועיותה ואישיותה יובילו את איקאה לשיאים חדשים בזירה הקמעונאית והעסקית שמתפתחת כל הזמן ומציבה בפנינו אתגרים חדשים".

מיכל בן חיים אלעזר (צילום: דור נבו, יחסי ציבור)
מיכל בן חיים אלעזר | צילום: דור נבו, יחסי ציבור