חופפת אחרי ההוריקן: הזמרת עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון 2024 ומי שהגיעה בו למקום החמישי, קוטפת קמפיין מסחרי ראשון - ונבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מותג טיפוח השיער נטורל פורמולה. 

הקמפיין בכיכובה של גולן בת 20, שיקדם את מוצרי השיער של המותג, יעלה לפי החברה במגוון פלטפורמות כחלק מפריסת מדיה רחבה: סרטוני טלוויזיה בערוצים המובילים, קמפיינים ברשתות חברתיות, דיגיטל ואפיקים נוספים. בהודעה לתקשורת על הבחירה בה מסרה גולן כי "אני מאוד שמחה ומתרגשת להצטרף למשפחת נטורל פורמולה ועל ההזדמנות לשמש כפנים של מותג מוכר ואהוב".

כפי שפורסם ב-mako בחודש שעבר, עוד לפני האירוויזיון גולן קיבלה עשרות הצעות להיות הפרזנטורית של חברות שונות, כשהבולטות הן חברות למוצרי שיער ומותגי אופנה. "כל חברה שפונה רוצה להיות הראשונה שמכריזה על גולן כפרזנטורית", אמר אז גורם המעורה בפרטים והוסיף: "רוצים אותה עם ההייפ הראשוני". גורמים בתעשייה מסרו אז ל-mako, כי ההצעות שקיבלה גולן נעות בין 430 אלף שקלים ל-630 אלף שקלים.

במסיבת העיתונאים שנערכה בשבת האחרונה, בתום גמר האירוויזיון, סיפרה גולן כי "התמקדתי במטרה שלי, לייצג אותנו בכבוד. שום דבר מסביב לא השפיע עליי. אני שידרתי אנרגיות חיוביות. התמקדתי בהפצת אהבה ואנרגיה טובה ולהכיר את כולם. זה דמעות כי לא רציתי שזה ייגמר, בא לי לצאת עוד מאה פעמים לבמה הזאת לשיר את השיר ולייצג אותנו. בא לי, זה הרגיש לי כל כך טוב - עם כל הבוז וכל הצעקות, אני אחרי החזרה אתמול אמרתי 'תצעקו עוד יותר'. זה הדליק אותי, אני לא יודעת איך להסביר את זה. זה נתן לי כוח להראות איזה עם יפה אנחנו".