השיר שיוביל את הקמפיין של הקהילה של חברת טבע, "דואגים למטפלים", יהיה של שגריר הקבוצה, הזמר איתי לוי, "לפעמים". ל-mako נודע היום (ראשון) כי את השיר, אותו הקדיש לוי לאמו שגם משתתפת בקליפ, החליט הזמר לתרום לקמפיין, שמטרתו להעלות את המודעות כלפי אנשים שמטפלים בבן משפחה חולה או מזדקן.

כחלק מקמפיין עולמי שמושק בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם, בחודש יולי הודיעה טבע כי בחרה בלוי להיות השגריר החדש שלה. כפי שדווח ב-mako, במסגרת התפקיד יעלה גם קמפיין למסך בהובלת משרד הפרסום מקאן, שבחר בשיר שיצרו אבי אוחיון, דודי בר דוד ומתן דרור. לפי גורמים המעורים בקמפיין, ההחלטה לתרום את השיר לקבוצה הגיעה מצד לוי בשיתוף היוצרים.

איתי לוי ואמא שלו רות (צילום: מתוך הקליפ של "לפעמים" ביוטיוב)
לוי ואמו רות, בשיר שנבחר לקמפיין | צילום: מתוך הקליפ של "לפעמים" ביוטיוב

לפי גורמים בתעשיית המוזיקה שימוש בזכויות השיר, שיצא בתחילת השנה וזכה להצלחה עם כ-4 מיליון צפיות יוטיוב, מוערכות ב-350 אלף שקלים. אלא שבחברה לא הלכו רק על הזכויות ורצו גם את לוי שישיר וישתמש בחלקים מהשיר. מדובר בעניין, לפי אותם גורמים, המוערך בעוד כ-388 אלף שקלים רק בעבור השימוש בקולו ובדמותו של לוי. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, השיר יוביל את הקמפיין שצפוי לעלות בחודש הבא במדיות השונות.

זה לא הקמפיין הראשון שבו שיר של לוי מוביל. בימים אלה השיר "לא עצרנו" מאלבום העשור שלו "אחת לדקה" מוביל את הקמפיין של חברת אוויס, אליה נבחר לאחרונה להיות פרזנטור. במקביל מתקיים משא ומתן למכירת שיר נוסף שלו מאותו אלבום, "הכל סבבה", שמתפוצץ בטיקטוק ומוביל במקום הראשון במספר השימושים, לאחת החברות ובלמעלה מחצי מיליון שקלים. לאחרונה אף פורסם ב-mako כי הוא יוביל קמפיין חדש של חברת הוויסקי "שיבס ריגאל", לצד מארינה מקסימיליאן בלומין וענבל ביבי.

"לוי מטפל במסירות בשנים האחרונות באמו רות, אשר עברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית", נמסר מחברת טבע לפני חודשיים, עם בחירתו של לוי, שנחשב לאחד מהזמרים המצליחים בישראל ומוכר גם כשופט ב"כוכב הבא". לוי הספיק להופיע בטקס הדלקת המשואות האחרון בפעם השנייה במהלך הקריירה שלו כשבמקביל, הוא מוביל קמפיינים שונים, ביניהם של ענקית המתנות BUY ME.