אחרי שמכר את זכויות לשיר "פחד אלוהים" לענקית האשראי ב-350 אלף שקל כפי שפורסם כאן לראשונה, הזמר כפיר צפריר עושה את צעדיו ראשונים בעולם האופנה עם קמפיין חדש. ל-mako נודע שצפריר צפוי להוביל קמפיין חדש לחברת האופנה TWENTYFOURSEVEN

מדובר בקמפיין הראשון של צפריר ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הוא צפוי להצטלם אליו בקרוב. מי שבימים אלה מובילים את הקמפיינים השונים של אותה חברה הם הזמר יהונתן מרגי והדוגמנית מאיה קיי. בשלב זה, לא ברור האם יהיו צילומים משותפים של השלושה. 

כאמור, מוקדם יותר החודש פורסם כאן ב-mako שאחרי שכבש את המדינה והגיע לפסגת היטליסט - מצעד המוזיקה הרשמי של ישראל - כפיר צפריר עשה "אקזיט" באמצעות הלהיט שלו, "פחד אלוהים", ומכר את זכויות השימוש ללהיט שלו לאחת מענקיות האשראי בסכום של כ-350 אלף שקלים.