פרסום ראשון - נבו אבוטבול קוטף קמפיין ראשון: ל-mako נודע כי המנטליסט הצעיר, שהפך למנטליסט הצבאי הראשון, נבחר להיות הפרזנטור של רשת ריקושט. על פי גורמים המעורים בפרטים, אבוטבול יוביל את הקמפיין החדש של החברה. הקמפיין יכלול סדרת סרטונים בכיכובו שיעלו במדיות השונות, בדגש על הרשתות החברתיות של ריקושט.

סרטון ראשון בכיכובו של אבוטבול יוקרן לראשונה על מסכי ענק באירועי הקיץ של מועדון יותר בפארק הירקון, אל מול עשרות אלפי אנשים. את המהלך הוביל משרד הפרסום Nano, שגם עומד מאחורי הקמפיין - שירוץ בשנה הקרובה.

"נבו הוא ללא ספק תוספת משמעותית וייחודית לרשת", אמר מנכ"ל ריקושט ירון כרמון והוסיף: "אנחנו מאמינים שבעזרת הכישרון שלו, נבו יפנה אל הצעירים ויספר להם על החבילות הייחודיות והאטרקטיביות, שיצרנו עבור חיילים לקראת הגיוס בצורה מעניינת ועם הרבה הומור".

בריאיון ל-mako בחודש מאי, סיפר אבוטבול על רצונו לשבור את השיא הצבאי של נועה קירל: "היא עשתה איזה 350 הופעות, זו המטרה שלי. אני בטוח שאני אצליח. כשהתגייסתי זה מה שאמרתי להם, אני רוצה כמה שיותר הופעות, תמלאו את היומן כמה שצריך".