בן סוכמן, מנכ"ל דפוס בארי, אחד משלושת בתי הדפוס הגדולים בישראל, נבחר לאיש השיווק של דצמבר 2023. ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, נימקה את בחירתה בסוכמן לאור בניית מותג חזק במשך שנים, מה שסייע לחזרה מהירה לפעילות מלאה בדפוס - שבוע בלבד לאחר הפגיעה הקשה שספג המקום בקיבוץ שבעוטף עזה, באירועי 7 באוקטובר.

סוכמן גייס מחדש את עובדיו, ביניהם חברי הקיבוץ ועובדים שכירים, לעבודה במשמרות, ובית הדפוס, שגם היה שותף לפעולות הסברתיות למען העוטף, שב במהרה לעמוד בהתחייבויותיו ללקוחות. זאת, תוך שמקום העבודה של מאות עובדי בית הדפוס לא נפגע. הפעולות האלה זכו לתמיכה ציבורית שהובילה ללקוחות חדשים, זמן קצר לאחר האסון ובהיקף גבוה ביחס למצב.

בין הנימוקים של ועדת השיווק, צוין כי פעולותיו של סוכמן, שבוצעו בתקופת משבר כלכלי קשה שאיים על המשך קיום בית הדפוס, וכן עבודתו לאורך השנים, אפשרו "לבן לשמר את אמון הלקוחות ולהבטיח המשך פעילות עסקית. הדבר אפשר לבית הדפוס לחזור במהירות לפעילות מלאה, להשיב עובדים רבים למקומות העבודה, ולעמוד בהתחייבויות כלפי לקוחות וספקים. זוהי דוגמה ליכולת שיווקית וניהולית מרשימה ביותר".

בן סוכמן: "לאחר ההלם הראשוני והעצב העמוק על מה שקרה ליישובי העוטף בכלל ולקיבוץ בארי בפרט, לא היה לנו צל של ספק שחייבים לחזור לפעילות מלאה ואף להרחיבה. כמקום עבודה שמזוהה עם הקיבוץ, חשוב היה לנו לתת ביטחון לעובדים מבית ומבחוץ. אני מקווה שהקיבוץ יזכה לשיקום מלא ויחזור להיות הקיבוץ שהיה קודם המלחמה ואף יותר. אני מודה לוועדת השיווק על הבחירה".