בכל יום תופיע במאמאזון לפחות תמונה אחת של בדיקת הריון עם פס לא ברור, ועמה השאלה: נו, מה אתן אומרות, יש הריון? הציפייה לבשורה-על-מקל זכורה היטב לרוב האמהות, ויכולת החיזוי של הערכה חשוב ביותר. מודעה של חברה הולנדית לבדיקות הריון בשם ׳פרדיקטור׳ החלה להסתובב לאחרונה ברשת, והפכה ויראלית. בתמונה נראים בני זוג מחובקים כשהם מביטים במקלון בתדהמה. יש רק עניין קטן אחד שכן האישה נראית כאילו היא כבר כורעת ללדת בכל רגע.
הסלוגן של הבדיקה, שגאוותה היא על כך שביכולתה לזהות את ההריון משלב מוקדם מאוד, הוא "כשאתם צריכים לדעת", וכדאי באמת שהזוג שבתמונה ידע ויתחיל לארוז תיק לחדר הלידה. הגולשים, כאמור, מחודדים, ומוסיפים מחשבות משלהם. "אולי בעצם כתוב שם שהיא לא בהריון?", הציע אחד מהם, "היא אומרת: התינוק שבבטן שלי בהריון?!" כתב אחר, "הם כבר ידעו שהיא בהריון. הבדיקה השניה היא שלו", הסבירה גולשת שלישית את הבלבול. חלק מהגולשים ניסו להקל על אנשי הפרסום והניחו שמדובר בבדיקה שאמורה לגלות את מין היילוד וכך ליישר את הפדיחה. אבל אפילו לזה המפורסמים מיהרו להגיב שלא מדובר בבדיקה כזאת, אלא בבדיקת הריון לכל דבר.
המודעה, של חברת פרסום הולנדית בשם 'אטסטרה' השתמשה, לדבריה, בהגזמה מכוונת. "מאחר שפרדיקטור היא בדיקה מדוייקת ב-99.9 אחוזים מהפעמים, אפשר להסתמך עליה יותר מעל הבטן", אומר הארט דירקטור כריס סאנט, שהיה האחראי לרעיון. "זה מה שניסינו לומר". לא בטוח שהמסר עבר, אבל סאנט כן הצליח לספק לגולשים ולהריוניות רגע של צחוק משחרר.