החיים מלאי הפתעות, ואמהות שחוות ממש ברגעים אלה את המשברים הכרוכים בבעיות פריון עשויות להתעודד מסיפורה של לטינה קאור הבריטית, שהחלום שלה להיות אמא גבר על כל מכשול שהחיים הניחו בדרכה. קאור, המתגוררת בנוטינגהם, אובחנה בלוקמיה אגרסיבית בגיל 17, ולאחר שקיבלה טיפולים אינטנסיביים, ביניהם השתלת מח עצם, התאוששה, אך הרופאים חששו שלא תוכל להרות לעולם. להפתעתה, 13 שנים אחר כך, היא הפכה לאם לארבע בנות.

בגיל 32, אחרי מסע מפרך, גילתה קאור כי היא בהריון, וההריון הזה דווקא החזיק מעמד עד הסוף. בספטמבר 2015 ילדה את התינוקת קירן. התאומות קג׳אל וקוויטה נולדו בעזרת אם פונדקאית בהודו חודשיים מאוחר יותר וביוני 2016 נולדה לה ילדה נוספת, קיארה. כעת כשהילדות כבר מעט גדולות יותר מוצאת קאור את הפנאי להתראיין ולספר את סיפורה הבלתי צפוי.

במשך חמש שנים, בין 2010 ל-2015, חוותה קאור 17 הפלות, ואת הנסיונות להרות החלה בשנת 2007. "הייתי צעירה מאוד כשבישרו לי שלא אוכל להרות, זה לא ממש הפריע לי בהתחלה, וחשבתי שכשאגיע לגשר אעבור אותו. כשהתחתנתי בגיל 23 התחיל שברון הלב. הפלה אחר הפלה ובכל פעם מבחינתי היה זה אמור להיות הילד הראשון, מה גם שההריונות הסתיימו בשלבים מתקדמים יחסית".

בני הזוג ניסו הרבה דברים שכשלו, לצד הריונותיה של קאור: פונדקאות, אימוץ ועוד. כאמור, הריון אחד, טבעי לגמרי שצלח, וכך נולדה קיראן. "הייתי בהלם. בעלי ואני כבר ציפינו להפלה שתגיע, פשוט הנחנו שזה יקרה. כל יום היה קשה. לא הלכתי לשום מקום, לא נהגתי והייתי בפאניקה. לא סיפרתי לאיש שאני בהריון כי לא רציתי שוב לאכזב את כולם".

בהמשך נולדו בהודו קג׳אל וקוויטה. הן נוצרו מתוך ארבעת העוברים המופרים האחרונים של קאור. "שישה שבועות לאחר הלידה של בתי הראשונה כבר היו לי עוד שתיים, והייתי צריכה לנסוע להביא אותן מהודו. הייתה תקופה מאוד עמוסה. לא היה לי זמן לחשוב. זה היה מפעים". אלא שפה לא הסתיים העניין. מהר מאוד גילתה קאור כי היא שוב בהריון. בתה קיארה נולדה בשבוע ה-28, כפגה, ביוני האחרון ובילתה תשעה שבועות בבית החולים לפני שהצטרפה לאחיותיה. "החיים שלי היו רגועים ונינוחים ותוך תשעה חודשים הם הפכו לטירוף. אני מתגעגעת לימים בהם יכולתי לעשות מה שמתחשק לי, אבל אני נהנית לבלות עם ילדיי".

>> מה יש לנטלי פורטמן בבטן ובאיזה הריון ג'רי האליוול?