מאחר שברוב הלידות נולדים תינוקות בריאים, הרי שזה מאוד נוח להסיק שכל התינוקות נולדו בלי בעיות, בטח כשרואים אותם שהם כבר שמנמנים ומחייכים. אבל כשעוצרים לרגע וחושבים על העובדה שמיליארדי פרטים קטנים חייבים להסתדר כדי שתינוק ייצא בריא, זה בהחלט גורם לנו לחשוב שכדי שזה יקרה דרוש לא פחות מנס. סיפור של אמא אחת מיוטה, שהפך לוויראלי, הוא תזכורת מצלצלת לכך שללדת ילד בריא זה לא דבר מובן מאליו.

לפני כמה חודשים, נדין שלי הייתה בהריון והלכה לעשות בדיקת אולטרסאונד שגרתית ומיד אחרי הבדיקה היא ובעלה גארט קיבלו חדשות מטרידות ביותר: מי השפיר שלה דלפו, מה שאומר שבריאות התינוק שלה הייתה בסכנה. עכשיו בפוסט בעמוד הפייסבוק הפופולארי love what matters, היא שיתפה במקרה שלה. הרופאים אמרו לנדין שבעקבות הדליפה התינוק עלול להיוולד עם ערימה של בעיות קורעות לב, כולל נזק מוחי, עיוורון, וכשלים התפתחותיים וקוגניטיביים חמורים. ולא רק שהתינוק היה בסכנת חיים או בסכנה לסבול מבעיות קשות, הרי שגם חייה של שלי היו בסכנה בגלל המצב הזה. זה מה שגרם לרופאים לייעץ לבני הזוג לשקול הפסקת הריון – החלטה קשה על גבול הבלתי אפשרית שבני הזוג מעולם לא חשבו שהם יצטרכו לקחת. "בתור אחות, הערכתי את זה שהרופאים אומרים לי את האמת", הסבירה שלי בפוסט שפרסמה, "הבנתי למה הם ייעצו ככה".

אבל נדין מספרת שאחרי קצת זמן משהו בתוכה פשוט לא הצליח לקבל את הפסקת ההריון הזאת כאופציה. במקום זה, היא פשוט החליטה לחשוב על הארי פוטר, הדמות במרכז הספרים שהיא הכי אוהבת. היא חשבה על הקשיים האדירים שהארי עבר בכל אחד מהספרים בסדרה ואיך אמא שלו הקריבה את חייה כדי להגן עליו. ומעל הכל, היא כל הזמן חשבה על איך הארי נודע בתור "the boy who lived", הילד שנשאר בחיים.

למרות שהסיכויים לא היו בעדה, נדין ובעלה החליטו לוותר על הפסקת ההריון, ומה שקרה אחרי הוא לא פחות מנס. "החלק הכי מפחיד בכל הסיטואציה הזאת זה שלא ידעתי אם התינוק שלי, בריידן, יהיה בסדר", סיפרה מאוחר יותר נדין למגזין babble. "כל המומחים והיועצים אמרו לי לעשות הפוך ממה שעשיתי, העברתי את המשפחה הקטנה שלי הרבה סטרס עם הרבה סיכוי שאחזור הביתה אחרי 5 שבועות של שמירת הריון בבית החולים עם ידיים ריקות, בלי התינוק שלי".

אבל בריידן נולד. אמנם זה קרה כשהוא היה רק בשבוע 28, ולכן היה חייב להיות מאושפז שבועות ארוכים ביחידת לטיפול נמרץ פגים. אחרי הלידה הוא הובהל לטיפול נמרץ מאושפז במשך 76 ימים. אלה היו ימים קשים ומלחיצים, מלאים בדאגות ונפילות. אבל נדין מספרת שהצוות המסור של הפגייה עזר לה להתמודד עם הקשיים. "הם היו מדהימים, רבים מהם יישארו חברים שלי לכל החיים", כתבה נדין בפייסבוק. "לחלק מהן אני קוראת 'האמהות האחרות של בריידן', בגלל שהן היו שם בשבילו כשאני לא יכולתי".

נדין ומשפחתה חזרו ליחידת טיפול הנמרץ כדי לחגוג את יום ההולדת הראשון של בריידן, עם האנשים שיכלו לגרום שזה יהיה אפשרי. "הם אהבו אותו, הרגיעו אותו, שרו לו וכרבלו אותו כשהוא היה זקוק לזה".

עכשיו כשהוא בן שנה, נדין אומרת שבריידן הוא בהחלט נס קטן. "הוא בן שנה מבחינת הגיל אבל בן 9 חודשים מבחינת ההתפתחות כי הוא נולד 3 חודשים לפני הזמן". נדין ומשפחתה מאושרים על ההחלטה האמיצה לוותר על ההפלה, למרות הסיכונים. זאת אחת הדילמות הכי קשות שהורים יכולים לעמוד בה, אבל כנראה שרק תחושת בטן ואמונה של אמא יכולים לגרום לזה לקרות".  

הריון בסיכון גבוה מאוד: "נכנסתי להריון למרות שהרופאים אסרו עליי"