על הקשר המיוחד בין תאומים דובר כבר רבות, אבל הנה עוד סיפור שממחיש שהקשר הזה לא רק מתחזק בין השנים, הוא גם כנראה עובר לדורות הבאים. שתי תאומות בנות 32 מניו ג'רזי עלו רמה במשחק ה"כמה את והתאומה שלך מתואמות" – וילדו שני בנים באותו היום בדיוק, בהפרש של שעות בודדות, כשהן בחדרים סמוכים.

התאומות דניאל גרנט וקים אברהם נולדו בהפרש של דקה זו מזו. כילדות הן לבשו בגדים זהים, הלכו לאותם בתי ספר, ובסופו של דבר השתקעו בעיר שבה נולדו בניו ג'רזי. מה שכן, השתיים לא ממש תכננו להיכנס להריון באותו זמן, אבל רצה הגורל, או יד המקרה, והשתיים בסופו של דבר גילו שלא רק שהן בהריון, הן גם חולקות תאריך לידה משוער. האם מדובר בצירוף מקרים מצמרר, או שזה הקשר התאומי המיוחד?

גרנט ואברהם שתיהן סיימו את החודש התשיעי וגילו שהן גלשו מעבר לתאריך הלידה המשוער. הן החליטו ביחד שדי, ובחרו לעשות זירוז באותו היום. כך יצא שבאותו יום ממש שתיהן הביאו לעולם את התינוקות בהפרש של פחות משלוש שעות.

פרופ' אולגה פרוקטור, מתימטיקאית בברוקדייל קומיוניטי קולג', חישבה את הסיכוי שתאומות יילדו באותו היום, ולפי החישובים שלה הסיכוי ללידה כזאת הוא 8 ל-100 אלף, אבל העובדה שגרנט ואברהם שתיהן ילדו בנים, מוריד את הסיכוי ל-4 ל-100 אלף. שזה בערך הסיכוי שברק יכה במישהו. "זה ממש מדהים", אמרה פרופ' פרוקטור.

"כולם היו המומים, כל מי שדיברנו איתו אמר 'נו וויי'", אמרה אברהם למגזין APP. "אפילו האחיות שהגיעו למשמרת ולא ידעו על הסיפור שלנו היו בשוק ואמרו שהן חייבות לפגוש את התאומות. זה הדבר הכי נהדר בעולם, אנחנו מאוד קרובות, וגם הבעלים שלנו מאוד קרובים". על שני התינוקות שרק נולדו אמרה אברהם, שבנה נולד מאוחר יותר: "הבנים שלנו יגדלו כמו אחים". כשנשאלה בבדיחות למה הן לא תזמנו את הלידות שיהיו בהפרש של דקה, אמרה "אם הייתי יכולה להקדים את הלידה בשלוש שעות – הייתי עושה את זה".

הלידה קרתה ביום שישי, בבית החולים אושן מדיקל. גרנט, שיש לה כבר פעוטה בת שנתיים, ילדה את רומן ראשונה בעוד שאברהם, אמא בפעם הראשונה, ילדה את ארון, במשקל לא קטן בכלל של 4.450 ק"ג, 3 שעות לאחר מכן. "אנשים נדהמו באותה מידה מזה שילדנו באותו יום, כמו שהם נדהמו מזה שילדתי תינוק במשקל כזה", סיפרה אברהם.

האחיות, ששם הנעורים שלהן הוא מנרה, רוצות להבהיר דבר אחד: "זה לחלוטין צירוף מקרים", אמרה גרנט, "שתינו רצינו תינוק, אבל בהחלט לא חשבנו שניכנס להריון באותו הזמן. זה לא היה מתוכנן". ועדיין, כנראה שהן השתיים היחידות שלא הופתעו מהסיפור הזה. "צחקנו על זה שאנחנו תמיד איפשהו חשבנו שזה יקרה, ואז זה באמת קרה. זה ממש קול", המשיכה גרנט.

כמובן שהדבר המתוכנן בסיפור הוא בחירתן לקבל זירוז. האחיות עברו את התאריך המשוער, והרופאים נתנו להן כמה אפשרויות. בשלב הזה הן כבר בחרו באותו התאריך. "אמא שלי הייתה בחדרי הלידה של שתינו, עברה מאחד לשני כל הזמן", סיפרה אברהם, "היא שלחה עדכונים בהודעות טקסט. היו לי צירים נורא חזקים ואף אחד לא היה איתי, כולם היו עם אחותי, אז שלחתי לאמא שלי הודעת טקסט שאני צריכה עזרה".

האמהות שוחררו לביתן יומיים לאחר מכן, והן כבר מדברות על ימי הולדת משותפים, מן הסתם. "נלביש אותם באותם בגדים", אמרה גרנט, "אותנו הלבישו באותם בגדים בילדות, רק בגוונים אחרים. אז אנחנו מתכוונות לענות גם אותם ככה".

 >> כמה זמן את אמורה לדמם אחרי הלידה?