סיפור עצוב ומרגש במיוחד, תועד לאחרונה במרכז לידה בבית חולים בבולדר, קולורדו. אל חדר הלידה הובא גבר, חבוש בראשו, מרותק למיטת חולה, ומחובר לאינפוזיות ובקושי זז. האיש הוא קגני וונק, בן 26, והוא הובא על ידי צוות בית החולים לחזות בלידה של בנו הראשון.

קגני אובחן בגליובלסטומה בדרגה 4, סרטן מוח אגרסיבי ובמצב מתקדם, בסך הכל שלושה שבועות לפני תאריך הלידה המשוער של הארוסה שלו. הוא כבר הספיק לעבור שלושה ניתוחי מוח עד הלידה, והוא היה בהתאוששות בטיפול נמרץ אחרי הניתוח השלישי, כשלארוסתו, ג'סיקה לי, התחילו הצירים. צוות בית החולים החליט לעזור לבני הזוג לחוות את הלידה ביחד, והם העבירו את קגני לחדר הלידה, ביחד עם אחות טיפול נמרץ וכל הציוד הרפואי שהוא זקוק לו, כדי שהוא יוכל להיות נוכח בלידת בנו.

הסיפור של ג'סיקה וקגני הפך לוויראלי תוך זמן קצר, לאור השילוב המוחץ בין אירוע הלידה הסופר מרגש, ומראהו הקשה של קגני. את השניים תיעדה בווידאו ובסטילס צלמת הריון, דולה ומתעדת, בשם שרה ברוקולוצ'י, לאחר שפנה אליה ארגון בשם Now I lay me down to sleep, ארגון ללא מטרת רווח שמסייע להורים שחוו אובדן, ומשדך להם צלמים ליום הלידה, כדי שיוכלו לזכות במזכרת מהיום המיוחד בחייהם. "האווירה בחדר הלידה הייתה שלווה ושמחה. צוות בית החולים והמשפחה של קגני וג'סיקה היו מדהימים, והחדר התמלא באהבה ותמיכה", סיפרה ברקולוצ'י, אם לארבעה, ל-Today parents. "בעבורי, זאת הייתה תזכורת לכך שכל יום שיש לנו כאן זו מתנה, ושכדאי לנצל אותה הכי טוב שאפשר".

התינוק לבון רובי וונק, נולד ב-2 לפנות בוקר, ובסרטון מתועד קגני רגע אחרי שהוא שומע את בנו בוכה, אחרי שיצא מהבטן, כשהוא מסנן "oh my god" ומתחיל לבכות. זמן קצר לאחר הלידה, לבון הונח בידיו של קגני, והוא אף זכה לחתוך את חבל הטבור. מאוחר יותר כתב קגני בפייסבוק שלו: "אני כל כך מאושר, לסרטן אין שום אחיזה עליי". אחרי הלידה שתי המיטות בחדר, של קגני וג'סיקה, קורבו זו לזו, והם שכבו אחד לצד השנייה, יד ביד, כשלבון לידם. אף עין בחדר לא נותרה יבשה.

המשפחה הצעירה זכתה להררי תמיכה, כולל קמפיין מימון המונים שמנסה לסייע לזוג ולבנם לגייס כסף עבור הטיפול הרפואי בקגני והתשלומים הבלתי נגמרים לבית החולים. עד כה גוייסו 20 אלף דולר, מתוך 50 אלף, שהם מטרת הקמפיין. קמפיין נוסף שנוצר עבור בני הזוג מציע אוסף של 40 פרוייקטים מוזיקליים מסביב לעולם, שתרמו שיר שיסייע לעודד ולהעלאות את המורל של קגני, ג'סיקה ולבון. "החיים הם כה יקרים, תאהבו אחד את השני, תודה", נכתב בעמוד הקמפיין.