אין תמונה
הפתעה בחדר הלידה מהסוג הטוב ביותר
כשאנחנו מקבלים בטעות הודעת טקסט ממספר לא מזוהה, אנחנו בדרך כלל מוחקים אותן מבלי למצמץ, ואם אנחנו בווייב מנומס במיוחד אנחנו מיידעים את השולח שהוא טעה במספר. כשדניס וויליאמס מפלורידה קיבל בטעות מסרון מאישה שעדכנה בהתרגשות על לידת נכדה, הוא לא רק אמר לה מזל טוב, אלא גם טרח להגיע למיטתה של היולדת בבית החולים עם מתנה לאם וליילוד הטרי.

לינדסי ומארק לאשלי היו בעננה של אופוריה כאשר קייסון נוקס, התינוק הדנדש שלהם נולד בשבת האחרונה בבית החולים ביינברידג', בג'ורג'יה. בזמן שלינדסי נשפה ודחפה, תרזה, אמו של מארק, עדכנה את כולם, כולל זר מוחלט, במסרון על התקדמות הלידה של לינדסי. היא ציינה את משקל היילוד ושיגרה תמונות של התינוק הטרי בהודעת טקסט קבוצתית לבני המשפחה, מבלי לשים לב שהיא כוללת מספר טלפון של אדם זר.

כשהנמען, דניס וויליאמס (21) קיבל את ההודעה, הוא השיב כי ההודעה נשלחה לאדם הלא נכון, והציע בצחוק להגיע לבית החולים ולהצטלם עם התינוק. אבל זה לא היה ממש בצחוק. דניס עמד מאחורי כל מילה בסמס והגיע לבית החולים עם אחיו ועם מתנות ליולדת המאושרת ולתינוקה הטרי. המשפחה כמובן הייתה קצת בהלם כאשר שני הזרים הופיעו בדלת עם מתנות.

אבי התינוק, מארק בן ה- 27, מג'ורג'יה, הסביר לדיילי מייל כי לאמו לא היה מושג שהיא מזמינה אדם זר לחדר בו שהו הוא ואשתו לינדסי, והתינוק החדש שלהם. "הם הופיעו בחדר ואמרו: "אנחנו אלה שקיבלו את הודעת הטקסט שלכם בטעות". בהמשך הבנתי איך קרתה הטעות. בן דוד שלי, שההודעה הייתה מיועדת אליו, בדיוק החליף מספר טלפון, והנערים האלו כנראה קיבלו את המספר הישן שלו".

אחרי כמה רגעי מבוכה קלה, מארק סיפר כי הוא היה מלא הערכה למעשה החסד הזה, שבו לא פוגשים כל יום. "לא היינו מזמינים אותם ככה באקראי, אבל אנחנו מעריכים את הביקור ואת המתנות. אנחנו כבר לא שומעים יותר מדי על חמלה בחדשות".

אין תמונה
תודו שזו טעות מקסימה
מאז הביקור, התמונות וצילומי המסך של ההודעה פורסמו ברשתות ושותפו עשרות אלפי פעמים. תרזה, שכל הסיפור הזה בעצם התחיל בזכותה, פרסמה הודעת תודה בפייסבוק, מלווה בתמונה של ההורים הטריים עם המבקרים שהפתיעו אותם, וציינה כי שני הנערים הם 'ברכה' למשפחה. היא כתבה: "הם כל כך מתוקים ומקסימים שעשו זאת ושהם מעניקים מתנות לאנשים שהם בכלל לא מכירים. כולנו מודים לכם. אם לכולנו היה לב כזה, שתפו בבקשה את הסיפור בתקווה שהבחורים האלו יראו את ההודעה".

>> לעוד סיפורי לידה שווים קריאה