בעוד הורים רבים רוכנים מעל עריסות פגים, ומביטים בתינוקות הזערוריים שלהם בחשש וחרדה, יש הורים אחרים, בצד השני של הסקאלה, שמקבלים לתוך חייהם וביתה תינוקות גדולים במיוחד, כאלה שמיד ילבשו בגדים לגיל חצי שנה ואפילו יותר. התינוקת האוסטרלית רמי פרנסס היא ללא ספק מהסוג השני, והגיעה לעולם במשקל כבד של 5.8 ק"ג, כמעט כפול ממשקל הלידה הממוצע, כשהיא מזכיר מאוד, על כך גם הוריה מסכימים, לוחם סומו.

אמה ודניאל מילר היו מופתעים מאוד מגודלה של התינוקת שזכו לחבוק, בעיקר כי נולדה טרם זמנה, וביקשה לפרוץ מהרחם כבר בשבוע ה-28 להריון, כנראה כי חשה צפיפות מסוימת. "היא מתאבקת סומו מיניאטורית," צוחקת האם, אמה בת ה-27, לה בן אחד בן ארבע ותאומים בני שנתיים, גם הם מופתע מהאחות הענקית שפרצה לחייו והביאה עמה את כל התקשורת הבינלאומית. "ידעתי שכנראה תהיה לי תינוקת גדולה יחסית, כי סבלתי מסוכרת הריון, אבל אף אחד לא חשב שהיא תהיה עד כדי כך גדולה."

"היא ממלאת את כולם באושר," מסכם אביה דניאל, "ואנחנו מסתובבים מלאי גאווה. בכל מקום שאליו אנחנו מגיעים, כולם מתקהלים סביבה. כולם שואלים שאלות על הגודל שלה. היא כל כך הרבה יותר גדולה מכל תינוק אחר בגילה. המזל הגדול היא שרמי שלנו מאוד בריאה, מרוצה והיא פורחת ומתפתחת נהדר." הבעל צוחק כשהוא נזכר שהצוות בבית היולדות הזהיר את אשתו שבתקופת משכב הלידה, ששת השבועות הראשונים לאחר הניתוח הקיסרי בו נולדה רמי, אסור לה להרים שום דבר ששוקל יותר משישה ק"ג.