כבר ראינו לידה בתוך שק מי השפיר, אבל הסרטון היפהפה הזה, שפורסם בעמוד הפייסבוק Birth Without Fear, שובר שיאים חדשים של יופי וקסם. הסרטון עלה לרשת בשבוע שעבר, ובתוך ימים ספורים חצה את רף מיליון הצפיות, וכמובן שותף עשרות אלפי פעמים וגרף רבבות לייקים ותגובות.  

ואולם, באופן מפתיע למדי, לא כל התגובות היו התפעלות טהורה מנפלאות הבריאה. לא מעט גולשים הביעו חשש לשלומו של התינוק בסרטון, אף שבלתי אפשרי לפספס את העובדה כי מדובר בתינוק בריא, שבשום שלב לא נשקפת סכנה לחייו או נפגעת רווחתו. "אוי, הוא נראה מסכן!", כתבה אחת המגיבות. "אני יודעת שהוא מקבל חמצן מחבל הטבור, אבל למה עושים את זה?". גולש אחר ניסה להפגין את חדות האבחנה ובקיאותו בנושא, וכתב: "זה מסוכן! השליה כבר לא מחוברת לרחם, מה שאומר שאין אספקת חמצן", ואחר תהה האם לא היו צריכים לבצע חתך גדול יותר בבטנה של האישה כדי לשלוף את התינוק עם השק השלם סביבו.  

ב"דיילי מייל" אוסטרליה לא התעצלו, הראו את הסרטון לגינקולוג בכיר וביקשו ממנו לחוות דעה על המתרחש בו. "ממה שאני רואה בסרטון, השליה דווקא כן מחוברת לקיר הרחם", אמר ד"ר גינו פקוררו. "כך שהתינוק מקבל את כל החמצן והדם שהוא צריך. פרט לכך, התינוק נמצא בשק אולי עשר שניות - וכשהקיסרי מסובך, לוקח הרבה יותר מזה לחלץ אותו מהרחם, כך שאף אחד לא סיכן שום תינוק בשביל הצילום, ואני לא רואה שם מצוקה בשום שלב".

 >> זוכת הטופ מודל הבאה מציגה: לידה בשידור חי