ג'נט ואוסטין דזי, הורים אוסטרלים צעירים לשני ילדים קטנים, התרגשו מאוד לקראת הלידה השלישית שלהם. אלא שארבעה ימים לפני שג'נט כרעה ללדת, פקד את המשפחה הקטנה אסון נורא, ואוסטין קיפח את חייו בתאונת מטוס קל.  

בני הזוג תכננו מראש לתעד את הלידה, ושכרו צלמת לצורך העניין. אחרי הטרגדיה, ג'נט החליטה לא לוותר על החוויה, וביקשה מהצלמת להגיע איתה לחדר הלידה. התמונות שיצאו משם מכמירות לב, ומשקפות בדיוק משסע את סערת הרגשות שבה נתונה ג'נט.  

"זה כנראה הצילום הכי מרגש שאי פעם עשיתי", כתבה הצלמת בעמוד הפייסבוק שלה. "היה לי הכבוד לתעד את הלידה של האישה האמיצה הזו. מחשבותיי עם המשפחה בזמנים הקשים האלו". הצלמת לא גבתה תשלום עבור הצילום, ואף הודיעה לג'נט כי תצלם בעתיד אותה ואת ילדיה מתי שתחפוץ - ללא תמורה.  

התמונות מראות את ג'נט, בת 32 בסך הכל, מתמודדת עם הצירים ולבסוף אוחזת את בנה, נתמכת במיילדת ובשתי חברות - ובכולן בולטת בעיקר נוכחותו החסרה של הבעל המנוח. 

"אמרתי לבת הגדולה שלי שלאבא יש עבודה חדשה", אמרה ג'נט לפני הלידה. "הוא אחראי לסדר את העננים בשמיים. והיא אמרה לי: אבל אמא, את תשמחי כשהוא יבוא למטה, נכון?", אמרה ג'נט ל"קורייר מייל". "ואז אמרתי לה שהוא לא יחזור, ובגלל זה כולם כל כך עצובים. אבא בשמיים, והוא לא יחזור יותר הביתה". 

>> בדרך החוצה: צילומי הלידה הכי מדהימים שראיתם