רעות גל ודנה קרן-צבי (צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי)
מזל טוב כפול! רעות גל ודנה קרן-צבי | צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי
מאז יום שישי שרון שירי (25) היא לא רק אמא לכפיר, בן תשעה חודשים – היא גם דודה במשרה מלאה, ולמעשה: במשרה כפולה. שתי אחיותיה, רעות גל (26) ודנה קרן-צבי (28), ילדו באותו יום, בהפרש של 11 שעות זו מזו בשני בתי חולים שונים – ומאז שרון והוריה לא נחים לרגע.

הבנו שהולך להיות יום סוער במיוחד

"התאריך המשוער של שתי האחיות שלי היה זהה, 4 ביולי, וידענו שהלידות יהיו סמוכות - אבל לא חשבנו שזה באמת יקרה באותו יום", מספרת שרון. "ביום שישי לרעות ירדו המים, ואמא שלי ביקשה שלא נספר לדנה, כדי שלא תילחץ. אני כמובן לא הצלחתי להתאפק וסיפרתי גם לדנה, שאמרה לי: 'נראה לי שגם לי ירדו' – ואז הבנו שהולך להיות יום סוער במיוחד.

"שתיהן היו בשבוע 38 ותכננו ללדת בלניאדו, אבל בגלל שירידת המים של רעות הייתה רצינית, היא העדיפה בסוף לא לנסוע רחוק מדי מהבית שלה בישרש, והגיעה לקפלן. אני ואמא שלי היינו איתה, אבל אחרי שהבן החמוד שלה נולד, ב-7:20 בבוקר, יצאנו ללניאדו, להיות עם דנה, ואבא שלי נשאר עם רעות בקפלן. דנה ילדה בסוף בניתוח קיסרי, בשעה 18:20 בערב, ובגלל שבכל זאת היו 11 שעות בין לידה ללידה, אמא שלי הספיקה להיות עם שתיהן ברגעים החשובים, ולא הייתה צריכה לבחור או לפספס את אחת הלידות. זה מזל גדול – כמו גם העובדה שלדנה יש בת, כי לארגן שתי בריתות ביום אחד זה באמת לא קל".

מתכננות להיות עם אמא כמה ימים

רעות גל ודנה קרן-צבי (צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי)
הריון צמוד ומאושר | צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי
את ההריון העבירו שתי האחיות ביחד, והקפידו גם להצטלם לתמונות הריון משותפות. "כשרעות שלחה לכולנו בוואטסאפ את התמונה של בדיקת ההריון החיובית שלה, דנה מיד כתבה לה שכנראה שהן יילדו ביחד, ומאז ההריון הכפול הזה עבר עליהן במשותף. אנחנו עדיין נורא נרגשים, לא מעכלים בכלל שיש במשפחה שני ילדים חדשים בבת אחת, מנסים לארגן את כל הסידורים של שתיהן ולהתרגל למצב החדש. למשל, שתיהן רוצות לבוא לאמא שלי לכמה ימים כשישתחררו מבית החולים, וצריך להכין את הבית לשני תינוקות – אבל כמובן שאנחנו מאוד מאושרים מהתוספות החדשות למשפחה".

רעות גל ודנה קרן-צבי (צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי)
הסבתא הגאה הספיקה להיות בשתי הלידות | צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי
הבן של רעות נולד במשקל 3.097, והבת של דנה במשקל 2.475. לשניהם טרם נבחרו שמות, אבל מה שבטוח הוא שלשניהם תמיד יהיה עם מי לשחק. "יום ההולדת של דנה, וגם יום הנישואין שלה ושל בעלה הוא ב-30.6 (חודש לפני יום הנישואין של רעות), והיא קיוותה שהתינוקת לא תיוולד ביום הזה, כדי שיהיה לה יום מיוחד משלה – אבל עכשיו יהיה לה יום מיוחד עם בן הדודה שלה", סיכמה הדודה הנרגשת. 

>> מיתוס או מציאות: האם תלדי כמו אמא שלך
>> התאומות ילדו באותו היום

הריון יפה לך: הצטרפי לעמוד הפייסבוק של תשעה חודשים