"אנשים חושבים שאני מוזרה כשאני מספרת להם על המשפחה שלי", אומרת דנישה קואוץ' - בסך הכל בת 20 - ומתייחסת, כמובן, למספר הבלתי נתפס של ילדים שילדה בגיל צעיר כל כך ובזמן קצר כל כך.  

תוך שנתיים (וחודשיים, למדקדקים) הביאה קואוץ' לעולם לא פחות משלושה סטים של תאומים - לטענתה, כולם תוצאה של הריונות טבעיים, ללא טיפולי פוריות או עזרה הורמונלית כלשהי. קואוץ', תושבת קנזס סיטי שבארה"ב, ילדה את הצמד האחרון (לעת עתה) בחודש שעבר, והסיבה שבחרה להתראיין ולחשוף את סיפורה הוא, לא ממש מפתיע, קושי כלכלי לקיים את מפעל הילודה הזה. קואוץ' ובן זוגה, לו היא עתידה להינשא בעוד כחודשיים, פתחו עמוד מימון המונים כדי לעמוד בהוצאות התמ"ל והחיתולים, שמגיע קרוב לוודאי לסכומים שקשה לדמיין. 

 לצד השמחה הרבה, פקדה את המשפחה הצעירה גם טרגדיה. אחד התאומים הראשונים שילדה, דזמונד, נפטר זמן קצר לאחר הלידה כתוצאה מסיבוכי פגות. "זו הייתה תקופה קשה", אמרה קואוץ', "אבל חייבים להמשיך הלאה". כיום היא מגדלת יחד עם בן זוגה את התאום הנותר, דנריוס, יחד עם אחיותיו הקטנות דליילה ודווינה והתינוקות שנולדו בחודש שעבר, דלאני ודארלה (לא טעיתם, לגברת יש חיבה מיוחדת לאות ד').

בכתבה שהוקדשה לסיפורה של קואוץ' ב-BBC נטען כי הסיכוי ללדת שלושה סטים של תאומים לא זהים עומד על 1 ל-88,000, ולגברת קואוץ' יש שני גורמים נוספים שמעלים את הסיכוי: העובדה שכבר ילדה תאומים (שכן סט אחד במשפחה מעלה את הסיכוי לסט נוסף) והעובדה שהיא ממוצא אפריקני-אמריקני, אוכלוסייה שנחשבת כנוטה במיוחד להריונות תאומים. "אני מאוד אוהבת תינוקות, אבל לא חושבת שאכנס שוב להיריון בבזמן הקרוב", אמרה קואוץ'. "אולי עוד 10-15 שנה, כשהם יגדלו קצת". 

>> 7 סיפורים מדהימים על תאומים