אנג'לה וסרגיי - סיפור לידה (צילום: יוטיוב)
שלום לך אלייג'ה | צילום: יוטיוב
ליווי אישה ביום לידתה הוא מתנה בלתי נשכחת, אם כי לא מובנת מאליה. המלווה צריך להיות יציב רגשית (כדי שלא נסחוף אותו במערבולת ההורמונים הקטלנית שלנו), סבלני ואמפתי, עליו להכיל אותנו גם כשאנחנו רודות ומקללות אותו, והוא צריך לשכוח את כל מה שהוא ראה ושמע ברגע שהתינוק יוצא החוצה. זו מתנה אבל בואו לא נזלזל בה. מצד שני, הגבר בסיפור היומי שלנו הוכיח תושייה ויכולות מקגוויריות מרשימות בהחלט.

תכירו את סרגיי ואנג'לה סושקו, זוג אמריקאי מקולורדו, עם סיפור לידה שנראה כמו לקוח מקומדיה של טעויות. 10 ימים לפני התאריך המשוער, אנג'לה החלה לחוות צירי לידה בבית. השניים יצאו לדרך וסרגיי החל בנסיעה פתלתלה ומסוכנת על כבישים רטובים במיוחד מהשלג הרב ומזג האוויר הגשום. בדרך לבית החולים, עלה הרכב על אבן, וצמיג עף במהלך הנסיעה. כשהשניים סוף סוף הצליחו להגיע לחנייה של בית היולדות, סרגיי טס החוצה כדי להשיג כסא גלגלים עבור אנג'לה הכורעת ללדת.

אנג'לה וסרגיי - סיפור לידה (צילום: יוטיוב)
סיפור לידה שיישמר לדורות. אנג'לה וסרגיי עם בנם הרך | צילום: יוטיוב
כששב למכונית, הוא מצא את אשתו ברגע האמת, כשהיא אומרת לו: "זה יוצא החוצה!". הוא ביקש שתמתין, אבל התינוק היה אסרטיבי יותר מאבא שלו. אנג'לה אמרה לו: "אני לא יכולה, פשוט תוריד לי את המכנסיים". וכך בדיוק זה קרה במושב הקדמי של הרכב. בנם של השניים, אלייג'ה, הגיח לאוויר העולם בפתאומיות ובמהירות כשחבל הטבור כרוך סביב צווארו, אבל כעת הוא בריא, שלם, עטוף ומאושר. "אני בטוחה שהוא עוד יתלונן על הדרך העקלקלה בה הוא נולד", צוחקת אמו. מצד שני, יהיה לו אחלה סיפור לנכדים (ולתקשורת).

לעוד סיפורי לידה בלתי נשכחים

אם ילדת פעם, גם לך יש סיפור לידה ששווה לספר אותו. שלחי אלינו את הסיפור שלך לכתובת ninemonth@mako.co.il