עכשיו, אחרי שג'ורג' ואמל קלוני הפכו להורים גאים לתאומים, הבאה בתור היא ללא ספק ביונסה שהולכת להרחיב את המשפחה ממש אוטוטו. תוכנית הלידה של המלכה האם היא להפוך את האחוזה בה היא מתגוררת עם ג'יי.זי ובתם, בלו אייבי קרטר בת החמש, לחדר לידה ביתית בשווי מיליון ליש"ט! טוב, ככה זה כשהאחוזה כולה מוערכת ב-20 מיליון ליש"ט.

בימים האחרונים נצפו טנדרים שמגיעים לאחוזה, מה שמעיד שהיום הקרוב מתקרב במהירות - אף על פי שביונסה הצניעה את מועד לידת התאומים ולא פירטה מתי זה עומד להתרחש. בתוכנית: ציוד רפואי מתקדם שכולל אינקובטורים בשווי של 100,000 ליש"ט בחודש וכמובן אנשי מקצוע ומיילדים מהשורה הראשונה לאישה הראשונה, ואורחת מיוחדת אחת שתהיה נוכחת ברגע הגדול - בלו שתהפוך לאחות בכורה. 

לידות בית הן תופעה מוכרת וידועה  בקרב סלבס ונשים מהשורה. השאלה שנשאלה בתוכנית הבוקר של ליאון ופאולה היא עד כמה זה נכון לשתף את האחים הבוגרים בלידה. אורטל כהן היא אמא שילדה בבית בנוכחות ילדיה והיא לגמרי מעודדת את הבחירה של ביונסה. "כשאתה חלק מתוך יצירה, היא הופכת להיות שלך. כלומר לא הגעתי יום אחד עם תינוק והופ, הבית השתנה. בתי הייתה בכל תהליך ההריון והבדיקות. היא גדלה לתוך זה וכשזה קרה, היא הייתה מאוד נרגשת והרגישה שזה שלה. עשינו הכנה ללידה והכנו 'מתווכים' שמא משהו יקרה בלידה והיא לא תחשוש".

ניבה קסטין, מיילדת בבית החולים ליס ליולדות פחות מחבבת את הרעיון. "אני תומכת באלפי נשים לאורך השנים, ופעמים רבות ההורמונים בהריון ובלידה מציפים את היולדת. בלידה לא פעם אנחנו הופכות להיות לחיה הכי פראית ובצדק. אישה צריכה להיות בתוך עצמה בלידה, היא לא צריכה להיות חשופה לסביבה וכשילדה בת 3 מסתובבת לידך, את חושבת עליה. מה שעשוי לעצור את היולדת ואת ההתמודדות שלה. ההתמודדות היא פיזית ורגשית וכשילד צופה בזה - אנחנו חושפים אותו לדברים שעשויים להיות עבורו בעייתי".

מה דעתכם? 

>> והנה עוד כמה נשים שהיו שם כדי לספר איך זה מרגיש ללדת בבית עם הילדים