לידה, לא כל שכן כזו שלא נעשה במהלכה שימוש במשככי כאבים, היא רגע אינטימי, שמצריך חיבור יחיד במינו של גוף ונפש בעוצמה נדירה. קצת מוזר, אפוא, שהיולדת הזו בחרה לא רק לצלם, אלא גם להעלות ליו-טיוב את לידת הטבע הטבעית והנהדרת שלה - אבל 52 מיליון צופים לא טועים. 

 "כשהיו לסרטון 50 צפיות הייתי בשוק", אמרה סימון ת'רבר בראיון ל"דיילי מייל". "חשבתי רק כמה מהחברים שלי ראו אותי עירומה? וכשהגענו ל-500, בכלל לא האמנתי זה אפשרי בכלל". מאז עברו שלוש שנים, ודרכיו הנסתרות של יו-טיוב הזניקו את מספר הצפיות לשיא צפיות שקשה לעכל את רוחב היקפו. 

"בלתי נתפס בעיניי שכל כך הרבה אנשים הקדישו זמן לשבת ולצפות בסרטון שלי", המשיכה ת'רבר לעוף על עצמה. "אני מקבלת המון תגובות מהורים שמודים לי על הסרטון, ואומרים שהוא עזר להם לפחד פחות מהלידה המתקרבת". 

ת'רבר בחרה בלידת אנאסיסטד - כלומר, ללא כל סיוע של מיילדת או רופא/ה.  יש מי שיחלקו על הבחירה הזו, אבל לדבריה מדובר ב"חוויה הכי משנת חיים ומשמעותית שהייתה לי מעודי. תקראו לי היפית, אבל זו הלידה הרביעית שלי, ולא רציתי שהיא תהיה בין מכשירים מצפצפים, מזרקים ואנשים במדים וכפפות. הרגשתי שאני עושה משהו מדהים, ואני שמחה שצילמתי כדי לתת השראה לנשים אחרות".  

לצפייה בסרטון המלא והלא מצונזר לחצו כאן

>> ויש גם את זו שתיעדה בעצמה את הניתוח הקיסרי שעברה