החיבה המוגזמת שלנו לבית המלוכה (טוב נו, אובססיה), רק הולכת ומתחזקת עם כל אירוסים מלאי הוד והדר. בין אם אלה הארי ומייגן מרקל שמפזרים אבק רויאלטי, או הציפייה לבייבי מספר שלוש של וויליאם וקייט, אנחנו רק רוצות מזה עוד ועוד. ותודה לאל שהם לא מפסיקים לספק את הסחורה. אז בין תמונות האירוסים של הארי ומייגן, לתמונת הכריסמס של ויל וקייט,  מגזין מארי קלייר החליט לספר לעולם על כל מה שלא ידענו על המסורות בבית המלוכה בקשר להריון, לידה וגידול הילדים. אז עד שלא נראה תמונה של יורש או יורשת העצר החדש (מסורת #573 – אסור לגלות את מין העובר ברחם) – נצטרך להתספק ברשימה המעניינת הזאת.

לידות בית היו הנורמה: אפילו המלכה אליזבת ילדה שלושה מארבעת ילדיה בארמון באקינגהם.

אבל הנסיכה דיאנה פצחה במסורת של לידות בית חולים: וויליאם והארי נולדו באגף פרטי בבית חולים בלונדון, וגםקייט מידלטון ילדה את ג'ורג' ושארלוט שם.

1981: Princess Diana arrives at The 25th London Film Festival in The National Film Theatre in London to attend the film premiere of ‘Gallipoli’, starring Mel Gibson.

A post shared by Kate Middleton (@katemiddletonphotos) on

בעבר היה נדרש עד בלידה: כשאליזבת נולדה, מזכיר המלך היה שם כדי לוודא שאכן התרחשה הלידה המלכותית. זה נגמר בלידה של הנסיך צ'ארלס ב-1948.

ההודעה על ההריון לא יוצאת עד שבוע 12: אבל במקרה של קייט מידלטון המידע הזה יצא לפני לאור בחילות הבוקר הקשות מהן היא סובלת, אחרי שלא יכלה להשתתף באירועים רשמיים.

A post shared by Kate Middleton (@katemiddletonphotos) on

לאבות לא הייתה כניסה: עוד מסורת עתיקה שנעלמה כשצ'ארלס נולד היא שאבות היו מוחרמים מחדר הלידה. אין מצב שהארי יסכים לזה.

מיילדות תמיד נמצאות בלידות מלכותיות: לקייט מידלטון היו שלוש מיילדות שליוו אותה בלידה של שארלוט, כולן כמובן הושבעו לסודיות.

חינוך ביתי בלבד: ילדי בית המלוכה לא היו משתכשכים בחיידקים של ילדים אחרים. אבל וויליאם וקייט רשמו את שני ילדיהם לגן.

אבל לא תתפסו אותם בבית ספר ציבורי: ילדי הארמון הולכים לבתי ספר פרטיים הטובים ביותר.

A post shared by Kate Middleton (@katemiddletonphotos) on

גם פה דיאנה שברה את המסורת: וויליאם הלך לבית ספר ציבורי, והוא יצא די בסדר.

סבים וסבתות מחוץ לבית המלוכה הוחרמו: בעבר אם נסיך או נסיכה נישאו מחוץ לבית המלוכה, לסבים מהצד הזה לא היה קשר עם הנכדים. כמובן שגם זה חלף מן העולם.

האאטופיט של האמא הטרייה נבחר בקפידה: בצילום הרשמי הראשון עם הרך הנולד יש משמעות גדולה לבגדים שלובשת האמא. קייט, כהרגלה, עשתה כבוד לנסיכה דיאנה עם השמלה שלבשה אחרי לידתו של ג'ורג'.

ההודעה על הלידה נתלית מחוץ לארמון באקינגהם: בעבר היא הייתה נכתבת בכתב יד, אבל היום עברו להדפסה. אגב, ויל וקייט החליטו להודיע לעולם על לידתו של ג'ורג' בטוויטר ובמייל, עוד לפני שהשלט הרשמי נתלה.

אנשים עומדים בתור לפני הארמון להסתכל בשלט המודיע על התינוק המלכותי:  אנחנו בטוחות שזה תור יפה ומנומס כי בכל זאת, בריטים.

כשהתינוק נולד, תותח יורה פגז מהטאואר אוף לונדון: מדובר בסימן של כבוד שמופעל באירועים חשובים לבית המלוכה. כמו לידה למשל. יש גם סוללת תותחים שיורה בפארק שליד ארמון המלוכה.

לתינוק מלכותי יש שלושה עד ארבעה שמות: הנסיך ג'ורג', למשל, הוא ג'ורג' אלכסנדר לואיס, ואילו אחותו היא שארלוט אליזבת דיאנה.

A post shared by Kate Middleton (@katemiddletonphotos) on

אבל אין להם שם משפחה: עד שנות ה-20 שלהם אין להם שם משפחה בכלל, במקום זה הם נקראים בשם המחוז שעליו הם שולטים. בבית הספר של הנסיך ג'ורג' קוראים לו ג'ורג' קיימברידג'.

האדם הראשון ששומע על הלידה היא המלכה: וזה עוד אפילו לפני ההודעה הרשמית על האירוע.

A post shared by Kate Middleton (@katemiddletonphotos) on

יש לבית המלוכה רופא מיילד רשמי: שמו הוא מרקוס סטצ'ל, והוא דחה את הפרישה שלו כדי ליילד את הנסיך ג'ורג'. הוא גם הגניקולוג של המלכה.

הנקה היא המסורת בבית המלוכה: המלכה אליזבת' הניקה את כל ארבעת ילדיה, וכך גם דיאנה, ועל פי הדיווח קייט מידלטון, למרות שאין לכך אישור רשמי.

האב הטרי מקבל חופשת לידה רשמית: כך הנסיך וויליאם קיבל חופש מחיל האוויר המלכותי אחרי הלידה של שני ילדיו.

פורטרט רשמי מוגש לציבור אחרי שהתינוק מוטבל: ובו רואים את כל המשפחה המלכותית, וכמובן את התינוק שהוטבל לנצרות.

>> איך נראית קירסטן בל בחדר הלידה?