כמעט כל אישה שחוותה הריון בחייה ונתקלת בסיפור כזה מתקשה להבין איך זה ייתכן, אבל יש כל כך הרבה מקרים כאלו שכנראה שיש דברים שהם מעבר להבנתנו. הסיפור הפעם עוסק בצעירה שלובשת מידה 34 במכנסיים (כן, גם עד הלידה עצמה), עם וסתות סדירות, ללא כל בליטה בבטן ואף בדיקת היריון שלילית - שום דבר לא יכול היה לרמוז לג'ייד ויגלי שהיא הרה. שלושה חודשים לפני הלידה היא נתקפה בכאבי בטן ואפילו הגיעה לחדר מיון, אבל לטענתה בדיקת היריון שנערכה לה יצאה שלילית, והרופאים שחררו אותה עם הוראה לנוח, לאחר שסברו כי מתחה רצועה בבטנה. 

בלילה שלפני הלידה (שהתרחשה ככל הנראה בשבוע 30 לערך), יצאו ויגלי ובן זוגה לבילוי עם חברים. "שתיתי די הרבה רום וקולה, וחזרנו לישון בבית של החבר שלי", אמרה ויגלי בראיון ל"דיילי מייל". לפנות בוקר התעוררתי עם כאבי בטן איומים. חשבתי שזה איזה קלקול קיבה או שוב כאבי שרירים כמו שהיו לי שלושה חודשים לפני כן, ואני זוכרת שהקאתי כל כך הרבה עד שלא נשאר לי כבר מה להוציא. בסופו של דבר הלכתי לשירותים כי הרגשתי שאני חייבת - ופתאום הרגשתי את ג'ורג' יוצא". 

מטבע הדברים, ויגלי הוכתה בתדהמה. "בהתחלה חשבתי שהמעיים שלי יוצאים או משהו, עד שקלטתי שזה תינוק. תפסתי אותו בידיים שלי, עטפתי אותו במגבת וצרחתי שילדתי ואני חייבת עזרה".  

לדברי ויגלי, לא היה כל סימן שיכול היה להעיד על כך שהיא בהיריון. "לא עליתי בכלל במשקל, אני לובשת מידה 34 ולבשתי בדיוק את אותם בגדים עד היום שבו ילדתי. הוסתות שלי היו סדירות, לא הרגשתי תנועות - באמת שלא היה שום סימן שיכול היה לעורר חשד אצלי". 

הלידה הייתה מוקדמת - ככל הנראה בין שבעה לעשרה שבועות לפני התאריך המשוער. ג'ורג' נולד במשקל של קילו וחצי, אולם למרבה המזל, צוות האמבולנס שהגיע לפנות אותו ואת ויגלי לבית החולים טיפל בו היטב, והוא שרד. "בגלל שהוא נולד קצת במצוקה, האינסטינקטים האמהיים שלי נכנסו ישר לפעולה. זה מדהים להיות אמא, ולמרות שאני מודה שזה קרה קצת יותר מוקדם ממה שחשבתי - אני נהנית מכל רגע". 

>> איך נשים לא יודעות שהן בהריון?!