לידת בזק - לסיה וג'ונתן פטיג'ון  (צילום: יוטיוב)
"היה לנו הרבה מזל שזו הלידה השלישית שלי" | צילום: יוטיוב
בתחילת השבוע הוצפו הרשתות החברתיות בסרטון וידאו עוצר נשימה, שבו צעירה יולדת תינוק תוך כדי נסיעה ברכב. כעת, אחרי ששככה הדרמה, התפנו בני הזוג, לסיה וג'ונתן פטיג'ון מארה"ב, להתראיין לרשת ABC וסיפרו על הרגעים שהדהימו את העולם. 

 

"הבנתי שאם אכנס ללחץ, זה לא יעזור לאף אחד", אומר בקוליות מעוררת השתאות האב הטרי. "נשארתי רגוע כדי שלסיה לא תילחץ בעצמה, והמשכתי לנסוע". אגב, בראיון הודתה לסיה כי הרעיון להפעיל את מצלמת הגו-פרו ברכב היה לגמרי שלה. 

הסרטון, למי שהצליח לפספס, מתעד לידת בזק שמתרחשת במהלך נסיעה בתוך פחות משלוש דקות. זהו אינו הסרטון הראשון שמתעד התרחשות שכזו, אבל אין ספק שבכל פעם מחדש זה מרגיש לנו כמו משהו שחייבים להסתכל עליו כמה פעמים כדי להבין. ואם זה לא מספיק מדהים, התינוק לא נולד קטן כלל - כשהגיעו לבית החולים, עם התינוק בידיים, התברר כי הוא שוקל קצת יותר מארבעה וחצי ק"ג - בקור רוח נדיר. "בהתחלה רציתי לעצור בצד, כשהבנתי שכבר לא נספיק להגיע לבית החולים", מספר ג'ונתן. "אבל לא היה על אף אחד מאיתנו סלולרי כדי להזעיק עזרה, ואשתי אמרה לי להמשיך לנסוע - אז זה מה שעשיתי".   

"היה לנו הרבה מזל שזו הלידה השלישית שלי, כך שידעתי מה לעשות, וגם שהכל עבר בשלום וג'וזיה שלנו נולד בריא", סיכמה לסיה את החוויה יוצאת הדופן. "נכון, ממש לא רציתי ללדת באוטו, אבל אני מניחה שהייתי נלחצת הרבה יותר אם זו הייתה הלידה הראשונה שלי". 

>> צפו: לידות בזק שתועדו ברגע האמת