כבר ראינו תמונות מרגשות ויפות מלידות בית, אבל סרטונים כמו זה  - אמיתיים, אינטימיים וחושפניים כל כך - הם נדירים למדי. זוג הבלוגרים הקנדים דן ואל לינדקוויסט תיעדו בווידאו את לידתו של בנם השני (שזכה לשם הייחודי "כהן"). בני הזוג כבר הוכיחו בעבר שהביישנות מהם והלאה, כשתיעדו לפני כשנה את ההתמודדות שלהם עם היריון חוץ רחמי, אולם הפעם היה גם סוף לסרטון, וכהן הקטן מתועד בו למן הרגע שבו התחילו הצירים ועד שנח בבטחה בזרועותיהם של הוריו. 

הגולשים, מצדם, הצביעו בעכבר, וברגע כתיבת שורות אלו צפו בסרטון כבר יותר מ-2.4 מיליון בני אדם. "החלטנו לתעד ולחלוק עם העוקבים שלנו את הלידה של כהן כי אני רוצה לקדם את הרעיון של לידה טבעית - גם את הבן הבכור שלנו ילדתי כך, וחשוב לי להראות שלידה לא חייבת להיות דבר כואב ומפחיד, ויכולה להיות רגועה, מעצימה ויפה", אמרה אל ל"דיילי מייל". "בנוסף, אמי הלכה לעולמה לפני שמונה שנים, ואני מרגישה שאין לי מספיק זכרונות משפחתיים ממנה - ולכן, חשוב לי מאוד לתעד את חיי המשפחה שלנו כל הזמן, וודאי ברגע עצמתי כמו לידה של תינוק". 

בשלב מסוים מתוזכרים הצופים באשר להיסטוריה המיילדותית העגומה של בני הזוג, ומוצג קטע בשחור לבן שבו מספרת אל על ההיריון החוץ רחמי - מעין מחווה של כבוד להיריון האבוד, גם בשיא השמחה על החיים החדשים שמגיעים לעולם. 

הסרטון מתחיל בשלב מוקדם מאוד של הלידה, כאשר אל רק מתחילה לחוש בצירים, ועוקב אחרי בני הזוג לאורך היום, כולל הנסיעה לבית החולים והלידה בבריכה בחדר הטבעי. אל לא חוסכת מהצופים את הלבטים והדאגות שלה לקראת הלידה, ומודה שהיו לא מעט רגעים שבהם "חשבתי שהלוואי ואפשר היה להתחרט". גם מבחינה גרפית הסרטון לא תמיד קל לצפייה, ומראה את רגעי השיא של הלידה, כולל הלחיצות, ההתנשפויות - והרגע המופלא שבו תופסת אל את התינוק בידיה ומאמצת אותו אל לבה. 

שעות ספורות אחרי הלידה, יצאו בני הזוג עם התינוק הביתה. "זו עוד סיבה לבחור בלידה טבעית - אנחנו לא חייבים להתאשפז, ואני מרגישה שאני יכולה לרוץ עכשיו מרתון", סיכמה אל את החוויה.

>> צילומים מהוואגינה: למה לאנשים קשה לראות לידה?