רוב סיפורי הלידה נשמעים אותו דבר: כאבים, לחיצות, תינוק, לפעמים גם אפידורל באמצע. אבל הסיפור הבא ישאיר אתכם פעורי פה, ויגרום לכל מי שישמע אותו להקשיב בלי להחמיץ אף פרט - וכן, זה כי הוא קשור לסקס. אנג'לה גאלו, בלוגרית ואמא, דולה וצלמת הריון, כותבת ומספרת בשמה המלא ובתמונתה סיפור יוצא דופן. 
 
"כן, שמעתם נכון. אוננתי בזמן שילדתי, ואתם יודעים מה? כדאי לכל אישה לעשות את זה. סקס ולידה פועלים באופן דומה מאוד. ההורמונים, התחושות, החלקים בגוף שמעורבים בעניין - הכל קשור זה בזה. הזיעה, האנחות, הנשימות המהירות - למרות שרוב האנשים לא חווים כל כך הרבה כאב בסקס, יש הרבה יותר דברים דומים מאשר שונים בין יחסי מין ולידה. 
 
"אישה יולדת היא הדבר הכי סקסי שיש. כמו לביאה שיוצאת לציד, ממוקדת כולה במטרה שלה ומחוברת במאה אחוז לגוף שלה ולתחושות שלו. לצערי, הבנתי את זה רק בלידה השנייה שלי. על הראשונה אין לי ממש מה להגיד, אבל הלידה השנייה הייתה בבית, בנוכחות של האנשים שבחרתי ושהרגשתי הכי קרובה אליהם בעולם, והרגשתי מועצמת ומאושרת. לקראת צירי הלחץ, במה שנקרא 'שלב המעבר', הרגשתי אבודה. זה שלב מאוד עמוס רגשית, והרבה נשים מרגישות פחד מוות במהלכו. בגלל כל ההרגשה הנינוחה והסקסית שהייתה מסביב, מצאתי פתרון מושלם: טוב, למעשה זה היה בעלי שמצא אותו. 
 
"פתאום הוא שאל אם אני רוצה לעשות סקס, וזה פחות התאים, אבל ביקשתי שייגע לי בדגדגן. מעבר להסחת הדעת המבורכת מהכאב והבלבול, המגע שלו מיקד את כל האנרגיה שלי בכיוון ההוא, וגרם לי להרגיש שיש לי שליטה על מה שקורה. 
 
"מאותו רגע הצירים נהיו נסבלים יותר, ועד היום, כשאני עוצמת עיניים, אני יכולה לחזור לתחושה ההיא, של הביטחון והרוגע. זה לא היה סקסי במובן הרגיל: אבל זה היה בדיוק מה שהייתי צריכה באותם רגעים. לא יכול להיות שאני האישה היחידה בעולם שעשתה את זה, אבל משם מה, זה משהו שלא מדברים עליו. לידה - בסרטים, בספרים ובשיח הציבורי - היא משהו שצריך לעבור, לסבול, לקוות שייגמר כבר: וזה לא חייב להיות כך. 
 
"ואם קראתם עד כאן, כנראה שהצלחתי, לכל הפחות, לעורר בכם עניין וסקרנות. לכן, אני אנצל את הבמה הזו לתת שלושה טיעונים מנצחים בעד אוננות בלידה. 
 
1. מה שמכניס את התינוק, מוציא אותו משם. האוקסיטוצין שמופרש מהגוף בזמן אורגזמה הוא אותו אוקסיטוצין שגורם לרחם להתכווץ בלידה - ולכן, לחזק אותו באורגזמה בזמן הלידה רק תגרום לצירים להיות אפקטיביים יותר. 

2. זה משכך כאבים טבעי. נכון, אף אחד לא יכול להתחרות באפידורל, אבל בזמן אורגזמה מופרשים חומרים שחוסמים קולטנים של כאב במוח - וזה עוד בלי להכניס מחט לעמוד השדרה. 

3. זה נעים. אולי קצת שכחת במהלך ההיריון, אבל מגע בכלל וסקס בפרט זה דבר נעים, מרגיע וכיפי - וזה בדיוק מה שאת צריכה בלידה".
 
>> על לידה אורגזמתית כבר שמעת?