בתחילת החודש שעבר, שישה חודשים אחרי שסאם, בעלה, נפטר מסרטן, העלתה קריסטן טריפסון (34) הודעה משמחת לאינסטגרם שלה. "ובכן. אני בהיריון. וכן, זה של סאם". 

A photo posted by Kristen Tripson (@ktripson) on


טריפסון, שמאז מותו של בעלה מגדלת לבד את שני ילדיהם ג'ק (5) ואליס-אן (2), הסבירה בפוסט שכבר בשנת 2012, מיד אחרי שסאם עבר את השתלת מח העצם הראשונה בניסיון למגר את הלימפומה שבה לקה, עברו השניים טיפול IVF (הפרייה חוץ גופית) ושמרו כמה עוברים בהקפאה, למקרה שהטיפולים יפגעו בפוריות של סאם או, כפי שלמרבה הצער אכן קרה, סאם לא יצליח להחלים. 

"למרות שלא דיברנו על הרבה על הסוף, כן דיברנו לא מעט על העוברים שהקפאנו", אמרה טריפסן בראיון למגזין US. "זה נושא מאוד אישי ואינטימי שלנו, אבל היה לנו בררו שהעוברים האלו הם הילדים שלנו והם יקבלו סיכוי לחיות - ולא משנה מה יקרה. ובחודשים שחלפו מאז שסאם מת, לא היה לי ספק בכלל שאני עומדת להפוך את זה למציאות. אפילו בשעות האחרונות שלו, בטיפול נמרץ, זו מחשבה שעברה לי בראש - להרות מהעוברים האלו שיצרנו יחד. אחרי שהוא הלך לעולמו, שכבתי לידו על המיטה בבית החולים והתפללתי שאקבל כוח לקום, להמשיך הלאה ולגדל את הילדים שלנו - אלו שחיכו לי בבית, ואלו שחיכו לי קפואים במעבדה". 

A photo posted by Kristen Tripson (@ktripson) on


טריפסון, שנמצאת כרגע באמצע השליש השני להיריון, יודעת שהדרך הניצבת בפניה לא פשוטה. "ברור לי שזה לא יהיה קל, אבל אחרי שאיבדתי את אהבת חיי ושרדתי, אני יכולה לשרוד הכל. אני כבר ממש מחכה לפגוש את הילד או הילדה שלי ושל סאם". 

A photo posted by Kristen Tripson (@ktripson) on


>> מתי אפשר להיכנס להריון שוב אחרי הפלה?