הנה סיפור שגורם ללב שלנו להתכווץ: אישה שהייתה בתרדמת מאז חודש יולי, ילדה תינוקת בשבוע שעבר. המשפחה החליטה לקרוא לתינוקת Life (חיים בעברית).

קארי דקלין בת ה-37 היא אמא לחמישה ממישיגן. באפריל השנה אובחנה עם גליובלסטומה – סרטן מוח אגרסיבי, שגדל במהרה ומשפיע על המוח ועל עמוד השדרה. בסמוך לאבחנה הקשה שקיבלה, גילתה קארי שהיא בתחילת ההריון עם בתה השישית, וזו בחרה לקבל החלטה קשה: לוותר לחלוטין על טיפולים כדי להציל את בתה. "הרופאים אמרו את זה די ברור לקארי – אם היא לא תעשה הפלה - היא תמות", אמר בעלה של קארי, ניק, למגזין פיפל. "אבל זאת הייתה ההחלטה שלה קארי. שאלתי אותה 'מה את רוצה לעשות?'. היא אמרה חד משמעית 'אנחנו שומרים על ההריון'".

ביולי עברה קארי 4 ניתוחי מוח ואירוע שבץ קשה. מאז היא הייתה חסרת הכרה. באוגוסט החליטה המשפחה לשתף את ההחלטה שלה עם העולם, והסיפור שלה הפך ויראלי. אז גם הקימה גיסתה עמוד פייסבוק בשם cure for carry, שמשתף את העולם במצבה הרפואי. "החלטנו לשתף את הסיפור הזה מבלי להיות שליליים – אבל השורה התחתונה היא שאנחנו צריכים לחלוק את הריאליות של המצב הזה", הסבירה הגיסה. "קארי לא במצב טוב. בכמה ימים האחרונים היא לא בהכרה. היא גם לא מגיבה לכאב. הרופאים אמרו לנו שהיא כנראה עוד שומעת אותנו. השמיעה היא הדבר האחרון שהולך. התינוקת היא הדבר היחיד שמחזיק אותה".

הרופאים יילדו את לייף כמה ימים לאחר מכן, הכי מאוחר שהצליחו למשוך, כשהיה כבר ברור שהיא לא תשרוד ברחם. קארי הייתה  בשבוע 24 וחמישה ימים להריונה. היא שקלה 500 גרם, כך מדווח עמוד הפייסבוק של קארי. יש לה חמישה אחים, בגילאי 18 עד שנתיים. אחרי שלייף נולדה, קארי נותקה ממכשירי ההחייאה. המשפחה שלה סיפרה ש"קארי מרגישה מאוד בנוח שהיא בידיו של אלוהים, הוא לוקח אותה הביתה". לייף הפגה גם היא לא שרדה ושבועיים בלבד לאחר שנולדה, הלכה לעולמה.

אחרי הלידה הרופאים ניתקו את קארי ממכונות ההחייאה. ניק סיפר לפיפל איזו אמא מדהימה קארי הייתה. "היא הייתה מסוג האמהות שרוצה להיות עם הילדים שלה כל הזמן. היא בנתה איתם מבצרים בחצר האחורית, לקחה אותם לטיולים והליכות בפארק והכינה איתם ארוחות צהריים מיוחדות. אני ממש הולך להתגעגע לרגעים האלה", הוא הוסיף. "אני לא יודע אם היא שומעת אותי, אבל אני אומר לה שאני אוהב אותה כל יום. אני יודע שאני אפגוש אותה שוב. היא בחרה לתת לחיים הזדמנות לחיים. ואני לא יכול להיות יותר גאה בה".

>> מזעזע: אחיות בתינוקייה בארה"ב הצטלמו עם תינוק בן יומו כשהן מכוונות אצבע משולשת לעברו