זה סיפור קצת מוזר, קצת מפתיע וקצת מלבב, אבל יכול להיות שהוא כזה בגלל שהוא לא קרה לנו אלא למישהו אחר רחוק מכאן. לבקי ג'ונס בת ה-30 מוויילס הייתה ילדה בת שמונה בשם קיילה, ולפני שנה בחודש פברואר היא ילדה את בתה השנייה, מיה. עד כאן משפחה סטנדרטית עם רווח מעט גדול בין הילדים, נכון? תיכף זה עומד להשתנות.

אולי בגלל הפער הגדול בין שתי הבנות, מיד אחרי הלידה שוחחה בקי עם בן זוגה, ג'ייסון, והשניים הביעו את רצונם להביא למיה אח או אחות קרובים בגיל. אלא שבני הזוג לא נשארו ברמת הדיון התיאורטי בלבד: הם אשכרה התחילו לעבוד כדי לגרום לזה לקרות, ושבועות ספורים לאחר שמיה נולדה בקי כבר הייתה בהיריון שלישי.

באולטרסאונד הראשון גילו ג'ייסון ובקי לא לב אחד פועם, כי אם שלושה. "הייתי צריכה לבהות במסך כדי להיות בטוחה", סיפרה בקי, "ספרתי את הלבבות הפועמים וזה היה נכון, הייתי בהיריון עם שלישיה".

באופן כללי, היריון שלישיה טבעי ללא טיפולים הוא נדיר. ההיריון של בקי היה מיוחד עוד יותר: כל עובר היה תוצר של ביצית אחרת, והיה מחובר לשיליה משלו. העובדה ששלושת העוברים לא ניזונו מאותה שיליה הפכה את ההיריון למסוכן פחות, ובינואר שעבר ילדה ג'ונס שלושה תינוקות בריאים בניתוח קיסרי והגשימה את חלומה לילדים קרובים בגיל. אז שיהיה במזל ולילה טוב (לנו). 

 

 

>> לעוד סיפורי לידה מרתקים