@gabbylamby I’m so glad I didn’t have a kid from ages 16-25 #fyp #parents #regret #parentsoftiktok #kids #family #baby #babynames #sublime #santeria #AEJeansSoundOn ♬ Santeria - Sublime

רגע לפני כיפור, אם אנחנו כבר באווירת חרטה וסליחות - הנה כתבה שנותנת לחלקנו כמה סיבות לבקש סליחה מהילדים שלהם. לתת שם לתינוק זו אף פעם לא החלטה קלה - אבל מה קורה אם מתחרטים על השם שנותנים בהמשך החיים? חבורה של אימהות כנות בטיקטוק פתחו את הנושא הרגיש הזה ושיתפו את החרטה שהן מרגישות על השמות שהן נתנו לילדים שלהן. 

הכל התחיל כשהקומיקאית גבי למבי הכינה סרטון בו שאלה את הקהל שלה אם יש להם חרטות בכל הנוגע לשמות התינוקות שלהם. "אוקיי, שאלה רצינית להורים: האם אי פעם התחרטתם על השם שנתתם לילד שלכם?" כך פתחה את הסרטון, "אני שואלת את זה כי כשגדלתי שמרתי רשימה של שמות תינוקות פוטנציאליים, וחשבתי על הרשימה הזאת לפני כמה ימים. תודה לאל שלא היה לי ילד כשהייתי בת 16, 18, 22 ו-25. כי השמות שרשמתי היו נוראים".

"למשל, רציתי לקרוא לילד הפוטנציאלי שלי Sublime, על שם הלהקה", היא מתחילה לפרט, "בראדלי זה שם אחר שהיה לי. לא שיש משהו רע בשם בראדלי, אבל רציתי את השם הזה במיוחד כי זה היה שמו של הסולן של אותה להקה. אם הייתי נותנת את השם הזה הייתי מתחרטת על זה, אז האם אתם מתחרטים לפעמים על השמות שנתתם לילדים?". 

"אני בטעות קראתי לבן שלי ביל קלינטון"

לאחר שלמבי פרסמה את הסרטון היא הוצפה במאות סרטוני תגובה מאימהות אחרות שהודו שהצטערו על שמות שנתנו לתינוקות שלהם. משתמשת אחת אמרה שרק לאחר שחלפו כמה חודשים היא הבינה שהיא קראה בטעות לבנה ביל קלינטון. "אני בטעות קראתי לבן שלי ביל קלינטון", היא התחילה את הסרטון, "זו אשמתו של בעלי. הוא היה נחוש מאוד שנקרא לו וויליאם, שזה שם משפחה עבורו וחשוב לו. אני אישית שונאת את השם, אז חשבתי שאם הוא ייקרא על שם אבא של בעלי, אני רוצה שגם השם של אבא שלי יהיה חלק מהשם. וכך עשינו את השם האמצעי שלו קלינטון. ביל הוא קיצור של וויליאם. אז ביל קלינטון. המוסר השכל בסיפור הזה הוא אל תתנו לבעלים לבחור את השם". 

@ollierose_ Reply to @nicole_leighann24 we accidentally named our child Bill Clinton #momlife #parenting #babynames #pregnant ♬ original sound - Ollie Rose

אמא אחרת סיפרה שהיא התחרטה על השם שבחרה לילד שלה עד כדי כך שהיא באמת שינתה אותו מאוחר יותר. "רציתי שם לתינוק החדש והתפשרנו על השם".

"רציתי שם לתינוק בחוץ. התפשרנו על השם אספן (Aspen) כי זה שם מגניב", אמרה, "זה שם מגניב. אבל לא בשבילו. הוא הילד הכי מתוק, הוא אור, אז שינינו את שמו ללוק, שפירושו אור. השגנו עורך דין שיעשה את כל העבודה, זה לקח כשנה להפוך את זה לרשמי, אבל בגיל 18 חודשים הוא קיבל את השם החדש שלו".

הורים אחרים השאירו הערות המסבירות את חרטותיהם, וחלקם לא הבינו את ראשי התיבות שלהם. "ראשי התיבות של הבנות שלי הם ASS", אמרה אחת. "יש לי שני ילדים, האחד הוא MLK (מרטין לותר קינג) והשני הוא JFK (ג'ון קנדי). אופס", כתב אחר. אישה אחת אמרה שהיא קראה לבנה התינוק איינסלי לפני שהוא "הפך לפופולרי" רק מאוחר יותר כדי להבין שזה מקובל יותר כשם נשי. אחרת אמרה שהיא קראה לילדים שלה על שם דמויות הסיטקום Friends. אחרים התחרטו שנתנו לילדיהם שמות של שחקנים ומוזיקאים מפורסמים.