אין ספק שהאירוויזיון הוא אחד האירועים הכי אהובים ומדוברים בישראל (בטח בתקופה הזו של השנה) ובטח אם אנחנו מיוצגים עם חד-קרן של פעם בדור. אז היום, לכבוד חצי הגמר הראשון, בו ישראל משתתפת - רשות האוכלוסין וההגירה מגלה לראשונה כמה בני אדם קרויים בשמותיהם של זוכי האירוויזיון הישראליים לדורותיהם.  כמובן שלא קיפחנו את נועה (וגם את נעה) ובדקנו גם מיהן הנשים (והגברים!) שנקראים על שם המתמודדת שלנו השנה בתחרות.

היינו ממש מקווים שמדובר בדרך מנבא מי יזכה באירוויזיון הקרוב, מכיוון שבראש רשימת השמות נמצאת נועה שעל שמה קרויים לא פחות מ-43,439 איש, מתוכם 10 גברים. בקטגוריית הגברים, לעומת זאת, השם המוביל מבין שמות הזוכים הוא נטע שכמוה קרויים 2,670 גברים. בקטגוריית הנשים כאמור, מבין שמות הזוכים, השם המוביל הוא נועה שכמוה קרויות 43,429 נשים. ואם אתם אנשים שאוהבים להתעמק לא רק במקום הראשון - אז הנה הפרטים המלאים:

אז במקום השני של הגזרה הגברית נמצא השם יזהר, עם 650 ילדים וגברים ובמקום השלישי השם גלי עם 341 אנשים הנושאים את השם. את הטבלה סוגרים השמות נועה עם 10 גברים כאמור, אחריו השם דנה עם 8 ולבסוף השם נעה (הפעם בלי ו') עם שניים בלבד. 

"לא קיבלתי שום הזמנה לקחת חלק באירוויזיון" (צילום: ערב טוב עם גיא פינס, שידורי קשת)
יזהר כהן חוזר לתלתלים ומצלם פרסומת חדשה | צילום: ערב טוב עם גיא פינס, שידורי קשת

 ומה לגבי הנשים? אז כאן במקום השני מופיעה דווקא דנה עם 17,351, אחריה במקום השלישי מופיעה נטע עם 14,267, במקום הרביעי שוב נעה (זו בלי ה-ו') עם 10,326, אחריה גלי עם 6,140 ולבסוף גם יזהר - שמסתבר שיש 5 נשים וילדות בישראל שקרויות בשם הזה. כי למה או או אם אפשר גם וגם.