עולם הטכנולוגיה כבר מזמן לא שייך רק לגיקים, כמעט לכולם יש היום סמארטפון מסוג כלשהו, פרופיל בפייסבוק, טוויטר ולמתקדמים אפילו בלינקדאין. כל אחד כמעט יודע לספר את סיפור חייו של סטיב ג'ובס ואחרי (וגם לפני) הסרט 'הרשת החברתית' לא נשאר ישראלי אחד שלא חולם לפתוח סטארט אפ משלו. 

בארץ יש לא מעט אתרי טכנולוגיה מוצלחים, בין אם הם שייכים לאתר גדול, כמו מאקו דיגיטל למשל, ובין אם הם אתרים/בלוגים עצמאיים של אנשים שפשוט אוהבים טכנולוגיה. בחרנו עבורכם חמישה כאלה ועוד שתי אפליקציות. 

אין תמונה

 TGSpot

מה אהבנו בו? האתר TGSpot קיים כבר ארבע שנים והוא הוקם ומנוהל על ידי אנשים שבאמת אוהבים טכנולוגיה וגאדג'טים. מדובר באתר שמתעדכן בתדירות גבוהה, בטח יחסית לאתר עצמאי והוא וכולל את כל החדשות החשובות בתחום הגאדג'טים שלנו וגם סקירות וביקורות. 

מלבד התוכן המרשים שגם כתוב בצורה שמוכיחה שמדובר בכותבים מביני עניין, האתר יפה להפליא ומסודר בצורה נוחה מאוד למשתמש.

יש בו קטגוריות כמו סלולר, אנדרואיד, אפל, גאדג'טים שגורמות לגולש לרצות להיכנס אליהן, כמו כן כל אחד באמת יכול למצוא באתר במהירות כל דבר שהוא מחפש.

כדי להוכיח שבאמת מדובר בהצלחה האתר משיק אתר בת THspot שמיועד בעיקר לסקירות של מכשירים ויעזור לכם להחליט האם לרכוש אייפון או סמסונג גלקסי למשל. 

שורה תחתונה: גאדג'טים זה פה.

אין תמונה

HWzone

מה אהבנו בו? נתחיל ונגלה שבאתרי הדיגיטל הנבחרים בשנה שעברה לא מעט מגיבים הופתעו מדוע האתר הזה לא נכנס לרשימה, בדקנו על מה כל המהומה וגילינו כי אכן מדובר באתר מוצלח ומרשים מאוד שמתמקד בטכנולוגיה, חומרה, תוכנה, חדשות ובקיצור בכל מה שחובב טכנולוגיה מושבע (ולא כזה שפייסבוק בשבילו זו טכנולוגיה) ישמח לקרוא. 

מלבד חדשות שמתמקדות בעיקר בחומרה ועניינים שקשורים לגיימרים, ב-HWzone ניתן למצוא כתבות עומק כמו למשל כתבה שסקרה את כל המכשירים הסלולריים לאורך עשר שנים. בונוס מיוחד הם הפורומים הרבים שמחולקים לנושאים שונים ביניהם קבוצות של גיימרים, מפתחים ועוד, כך שכל אחד יוכל למצוא שם את מקומו. 

חוץ מזה בלוגו החברה כתוב שהוא חוגג כבר 10 שנים – אז בטח רע הוא לא יכול להיות. 

שורה תחתונה: אתר שקיים כל כך הרבה שנים בטח שווה להציץ בו.

אין תמונה

וואלה! TECH 

מה אהבנו בו? מדובר בערוץ ותיק שעשה לעצמו שם בעיקר בזכות המקצועיות וההבנה המעמיקה של העורכים שלו בתחום הטכנולוגיה.

מלבד ניוזים חשובים באתר ניתן למצוא גם ביקורות מעמיקות למחשבים, מחשבי לוח וסמארטפונים, וגם טורים אישיים מקצועיים על נושאים בוערים שונים בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט.

בנוסף, בכל יום בבוקר יש גם גאדג'ט ממש מדליק ושימושי, התייחסות מאוד נרחבת למשחקי וידאו ומחשב וחוץ מזה בכל אירוע טכנולוגי גדול (השקת אייפון למשל) הם עושים אחלה לייב בלוגינג שנון וזורם.

 שורה תחתונה: עורכים מנוסים שמבינים על מה הם מדברים, טכנולוגיה 'הארדקור' זה שם.

אין תמונה

כלכליסט טכנולוגי

אם אתם באמת לא רוצים לפספס שום ידיעה טכנולוגית ואפילו האזוטרית ביותר לקהל הישראלי (למשל, התפטרותה של אחותו של מארק צוקרברג מפייסבוק), אז כלכליסט טכנולוגי הוא המקום בשבילכם.

הידיעות באתר מתעדכנות בקצב גבוה מאוד ויש להם מספר כתבים שמתמחים כל אחד בתחומו ויודעים 'לתקתק עבודה' הרבה לפני כולם.  

מה שעוד יותר טוב, שבדיוק כמו בחו"ל האתר מתעדכן גם בשישי ובשבת.

בנוסף, כלכליסט טכנולוגי עושים כבוד לסטארט אפים ישראליים ומסקרים את הטכנולוגיות, ההשקעות וכמובן האקזיטים שלהם בהרחבה, בכל זאת גאווה ישראלית.

ואם זה לא מספיק, בכל ערב יש מדור PLAY שמסכם את הדברים הכי מדליקים שקרו ברשת באותו יום.  

שורה תחתונה: ניוזים בקצב מסחרר הכי כיף לרפרש.

אין תמונה

חורים ברשת

מה אהבנו בו? אחד הבלוגים המוכרים בישראל בעיקר בזכות הוויראליות שלו. פשוט כיף לקרוא אותו החל מנושאים טכנולוגיים שקשורים למחשבים וטלפונים ניידים, דרך רשתות חברתיות עם דגש על פייסבוק ועד לסתם כתבות נחמדות וסרטונים מגניבים ששווה לצפות בהם. 

מי שמנהל את 'חורימבה' הוא העיתונאי המוכר גל מור שהוא סוג של מכור לעבודה ולגמרי חולה על כל מה שקשור לרשת וטכנולוגיה. חוץ מזה יש לו מספר כותבים ומאמרי אורח מוצלחים שהוא לוקח מבלוגרים שונים. 

שורה תחתונה: תמיד תמצאו שם משהו מעניין שיגניב אתכם.

אפליקציות מומלצות:

אין תמונה

טקראנץ'

טקראנץ' הוא אחד מהבלוגים הטכנולוגיים הגדולים והמוערכים בעולם ובדיוק כמו האתר שלהם גם האפליקציה כוללת את הניוזים החמים והחשובים שמתעדכנים שם.

מה שהופך את האפליקציה למוצלחת יותר מהאתר עצמו אפילו, זו הפשטות והנוחות שבה. כבר כשנכנסים אליה מקבלים קטגוריות לבחירה ואחרי הבחירה מופיע רצף כתבות פשוט ונוח (ממש כמו ב-READER של גוגל). אם רוצים לראות את הסרטונים שהפיק האתר, פשוט לוחצים על כפתור יוטיוב שמופיע כל הזמן למטה.    

המחיר: חינם

 

אין תמונה

גלובס

אמנם מדובר באפליקציה לאתר כולו, אבל כשנכנסים לקטגוריית  'היי-טק תקשורת ואינטרנט' (בשני קליקים) מתגלה ממשק ברור ונוח עם כל הכתבות האחרונות ברצף ארוך.

מה שנוח באפליקציה, וזה בעצם מה שהמשתמש הממוצע מחפש באפליקציה חדשותית, שתהיה פשוטה ומסודרת, עם מעבר מהיר בין המדורים וכמובן אפשרויות שיתוף בפייסבוק ומייל.

המחיר: חינם

לכל האתרים הכי טובים 2011