אם את אישה - את ודאי יודעת שאת שייכת לזן מיוחד, מעניין, מורכב, עשיר ומרתק. זאת הסיבה כנראה שיש כל כך הרבה אתרים ברשת שרוצים לתת לך אינפורמציה, הצצה, ומענה לכל דבר שרק תרצי לדעת: מסוגיות אופנה ויחסים, ועד דילמות רפואיות ומקצועיות. אחרי תחקיר וסינון, חיפשנו ומצאנו חמישה אתרים תוצרת הארץ שעושים לנו חשק להיכנס ולהישאר: בזכות העומק, השיק והסנינות. לא על הלייפסטייל לבדו. 

XNET

אין תמונה
צילום מסך של xnet
למה דווקא? הבייבי הקטנה של YNET רק נולדה לפני מספר חודשים וכבר עושה סדר מופתי בבלאגן שמשאיר אחריו האבא (טוב, ככה זה חבר'ה עם כרומוזום Y). האתר החדש מהווה כתובת עיקרית לכל תחומי הלייף סטייל שהיו מפוזרים באתר האב עד כה. הוא מחולק למדורים (אופנה, יופי, עיצוב, אדריכלות, בריאות ועוד) ומאגד בקטגוריה אחת את כל המגזינים של קבוצת "ידיעות אחרונות" (לאישה, פנאי פלוס, בלייזר, GoStyle ומנטה). כמו כן האתר מארח אתרי תוכן כמו מגזין הפנאי מרמלדה, מאגר סרטוני ההדרכה בווידאו Home-Aid ומאגר המבשלים הביתיים תבשיל.
הצעות לשיפור:
העיצוב החדשני יפה ומזמין, אך בפועל הוא לא פרקטי במיוחד - דפי השער של כל מדור "ארוכים" ועמוסים מדי.
שורה תחתונה:
כנסו, כנסו. היא לא נושכת.

ONLIFE- אונלייף

אין תמונה
צילום מסך של אוןלייף
למה דווקא? אונלייף מאגד את כל הנושאים שמעניינים נשים, כמו גם גברים. הוא מתפרש על קשת רחבה של תחומים, וביניהם- לייפסטייל, קריירה, משפחה, תזונה. עיצוב האתר מאוד נוח לגלישה, פשוט ואלגנטי.
הצעות לשיפור: בגלל שמדובר בפלטפורמה המתיימרת לעסוק בנושאים חשובים שעל סדר היום ולא רק על פיצ'יפקעס ורכלולים זניחים, כדאי לגוון קצת בכתבות בכל תחום ולהעמיק את התכנים. עם כל הכבוד (ויש כבוד) כמה אפשר לקרוא על סכנות החלב וסגולות האפרשזיף?
שורה תחתונה:
קפצו לבקר.

הכצעקתה

אין תמונה
צילום מסך של "הכצעקתה"
למה דווקא? אתר "הכצעקתה" הוא השלוחה הישראלית של האתר הבינלאומי Hollaback והוקם, כמו תנועת האם שלו, בכדי ליצור מרחב בטוח לנשים לדבר בו על הטרדות רחוב. האתר מעודד את מבקריו לספר על כל הפשעים ה"קטנים" שלא מדווחים ביום-יום, ובכך לתרום למודעות לגבי ההיקפים האמיתיים של הטרדות הרחוב בישראל, או כדבריהן: "עם כל דיווח, כל צעקה, אנחנו מתקרבות לשים קץ להטרדות הרחוב, כאן ובכל מקום. יש לנו טכנולוגיה, ויש לנו רעיון שעובד במקומות רבים בעולם. בואו ונשתמש בהם ליצירת שוויון". האתר מהווה קהילה תומכת לקורבנות לחוויות מסוג זה ומספק את הבמה לחלוק ולהזדהות עם אחרות, אבל מעבר לכך- הוא מציע הזדמנות נדירה לגברים להציץ אל המציאות היומיומית של נשים ולבחון את הסביבה ממבט אחר.
שורה תחתונה:
אחד האתרים החשובים ביותר שהוקמו בארץ.

אפונה – בלוג אופנה

אין תמונה
צילום מסך של בלוג אפונה
למה דווקא? יש המון דגים אופנתיים בים הבלוגים, אך הבלוג של דר משיח הוא השיקי מכולם. האתר פעיל מעל שלוש שנים, ומשיח מעדכנת אותו בתדירות גבוהה. כמו לרבות וטובות מאיתנו, לבחורה יש אובססיה לכל מה שקשור לאופנה. היא מתעדת את עצמה באאוטפיטים שהיא מרכיבה, בקולאז'ים של תמונות מעניינות ויצירתיות.
שורה תחתונה:
אם לא מצאתן שום דבר ללבוש בארון, ואתן מחפשות השראה לתלבושת מעניינת, או שסתם מתחשק לכן "לעלעל" בתמונות- זה המקום.

איי לאב ג'וש

אין תמונה
צילום מסך של בלוג אפונה
למה דווקא? בגלל השם הגאוני. מי שלא זוכרת מאיזה סרט לקוח הציטוט האלמותי הנ"ל, שתעמוד בפינה, או שתקשיב טוב: שר הורביץ (אליסיה סילברסטון) ב"קלולס", אחרי סשן שופינג מגיעה להארה של החיים - היא מבינה שהבחור שהיא אוהבת הוא ג'וש, האח החורג שלה. מיכל רונאל, האחראית על הבלוג הקולי הזה, מסבירה כי האתר "מוקדש לכל רגעי הגילוי המרגשים, היפים והשמחים שתרבות הפופ מציעה בכל יום מחדש. אפשר להגיד שהוא סובב בעיקר סביב אופנה, אבל בגלל שאופנה חיה בכל תחום ופינה בחיים שלנו, הוא זולג גם למוסיקה, קולנוע, צילום - כשאת הכל מכסה שכבה עבה של פאייטים וקצפת".
שורה תחתונה:
מדובר בבלוג כייפי, קיטשי וססגוני- אם כי לא מומלץ להביט בו אחרי ארוחה רצינית (קצת יותר מדי מתקתק). 

והנה גם שתי אפליקציות נשיות ששווה להכיר

 Calendwear

ובתרגום גרוע לעברית: לוח שנה לביש. זוכרות שבפתיחת הסרט "קלולס", שר בוחרת מה ללבוש בעזרת תוכנת מחשב שנחשבה לשיא התחכום בשנת 1995? אז עכשיו יש אפליקציה בסגנון, שנועדה לעזור לנו לנהל את המלתחה שלנו באמצעות יומן בגדים. את האפליקציה פיתחה עדי שפירא והיא ניתנת ללא תשלום.
איך זה עובד?
קודם כל תמשי את עצמך מערימת הבגדים שנכנסת אליה. עכשיו עמדי מול המראה, תצלמי את עצמך עם התלבושת שהרכבת, ועני על שלוש שאלות הכתובות באפליקציה: היכן?- בו יש לבחור מהו המיקום אליו את הולכת;  עם מי?- בחירת חברים מאנשים הקשר או מהפייסבוק שעשויים לראות אותך באירוע; ומתי?- בחירת תאריך. כל הנתונים נשמרים, ובפעם הבאה תוכלי לראות עם מי לבשת מה ובאיזה הקשר.
מה עוד?
 האפליקציה מספקת ללא תשלום שירות של סטייליסט מקצועי הנותן לכם חוות דעת על התמונה שצילמתם (ושלחתם) אונליין רגע לפני שיוצאים מהבית.

MyPill

מכירות את זה שאתן בסופ"ש רומנטי בצימר "לבלובי סתווניות", מתכוננות להסתער על הג'קוזי המפנק ואז לפתע- דגל אדום? ובכן, יש אפליקציה שיכולה לחזות את זה מראש. לא מדובר באפליקציה של הנביא נוסטרדמוס, אלא של מעקב חודשי על ימי המחזור. בחורצ'יק בשם טל חשאי מבין לליבנו, ופיתח תוכנה שתעזור לשמור על לקיחת גלולות קבועה עם תזכורות יומיומיות.
איך זה עובד?
לאחר הגדרת ימי המחזור שלך, האפליקציה מפסיקה את התזכורות באופן אוטומטי לשבעה ימים ומתחילה אותן מחדש בזמן לחפיסה הבאה. אפשר לעקוב אחר היסטוריית אירועים: התחלת חפיסה, פספוס גלולה. אפשר אפילו לחזות בימי מחזור עד שישה חודשים מראש, מה שיכול לעזור להימנע מלקבוע דברים שממש לא מתאימים לימי מחזור (סופ"ש בצימר "לבלובי סתווניות", למשל).
מה עוד?
הודעות משעשעות כשזמן נטילת הגלולה מגיע כגון: "Put the ball in the basket", אפשרות להכנסת סיסמה לשמירה על פרטיות. בנוסף, קיימת אופציה המאפשרת לרשום הערות לביקור הבא אצל הרופא/גניקולוג.
האפליקציה עולה 2.99$ (הפלה עולה קצת יותר).