קניות ברשת הפכו כבר מזמן לאחת הפעולות הפופולאריות והיעילות בקרב המשתמשים. קנייה מקוונת, חוסכת לכם מאמץ מיותר, חיפוש חנייה, דלק, זמן וכמובן הרבה כסף. מלבד אתרי הקניות ה'סטנדרטיים' בשנה האחרונה אתרי הדילים הפכו לאחד הלהיטים הגדולים, אם מדובר בגרופון הפופולרי שהתחילה את הטרנד ויש גם את Buy2 הישראלי. 

אם בעבר אנשים חששו מרכישה מקוונת, אז במשך השנים הקנייה הפכה לקלה ובטוחה מאוד, בעיקר בזכות חברות כמו פייפאל שעובדות מאוד קשה כדי להפוך את הקנייה ברשת לבטוחה ונעימה.

אז אחרי שהבנתם שקניות ברשת זה להיט, קבלו חמישה אתרי קניות ישראליים מוצלחים במיוחד:

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

Trulyscrumptious

מה אהבנו בו? אמנם מדובר באתר בעל שם מעט מורכב שגם נשמע כאילו מדובר באתר קניות חו"לי, אבל הבעיה נפתרת מיד כשנכנסים לאתר ורואים את האותיות בעברית. האתר מוכר פרטי אופנה ביניהם: בגדים, נעליים, אקססוריז ויש בו גם קטגוריות כמו וינטג', בגדי מעצבים וגם סיילים.  

המחירים מאוד מגוונים וכפי שניתן למצוא פריטים זולים מאוד כך יש גם פריטים שעולים כמה מאות שקלים. החלק המאוד מוצלח של הבוטיק הווירטואלי זו מדיניות ההחזרה הגמישה יחסית: "יש לך שבועיים לשלוח את הפריט חזרה, והוא צריך להיות שלם ועם טיקט, בדיוק כפי שהגיע אליך. כדאי לשלוח את הפריטים בדואר רשום". ויש להם גם בלוג אופנה נחמד.

שורה תחתונה: ייחודי מאוד, לאנשים ייחודיים 

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

Pickadeal

אתר המרכז את רוב הקופונים מהרשת 

בתוך קדחת הקופונים ששטפה את האינטנט וההיצע הגדול, פיק-א-דיל עושה סדר ומאפשר למצוא את כל הקופונים במקום אחד בלי יותר מדי כאב ראש של מעקב אחרי המיילים היומיים מהאתרים עצמם. אז אם אתם חובבי קופונים, אחרי שתיבת הדואר שלכם תעלה על גדותיה מהחברות בעשרות אתרי קופונים, תמצאו שהצצה יומית לפיק-א-דיל היא האופציה הנוחה ביותר בדרך אל הקופון הנכסף.

מה אהבנו בו? חווית משתמש ברורה ופשוטה. אפשרות למצוא קופונים לפי קטגוריות ותחומי עניין. אפשרות מיפוי איזורי ומיון לפי פרמטרים כמו פופולריות וזמן לסיום עסקה.

הצעה לשיפור: נשמח לקבל כאן את ההסבר המלא על המוצרים ואת האותיות הקטנות כפי שהם מפורסמים באתרי המקור. חסרים עוד כמה אתרי קופונים טובים לשליפה.

שורה תחתונה: One stop shop

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

אפרודיטה

מה אהבנו בו? אמנם בשנה האחרונה חלה התקדמות גדולה בכל מה שקשור באופנה וקניות באינטרנט הישראלי, אבל בתחום ההלבשה התחתונה לא רבים הרימו את הכפפה. האתר של אפרודיטה מצליח להיות הבטחה גדולה בתחום - מעוצב בנוחות, מכיל מבחר יפה של פריטים, מתהדר במשלוחים חינם, מציע מבצעים אקסקלוסיבים לרכישות מקוונות, ואפילו כולל קטגוריית "מגזין" למי שרוצה קצת תוכן לפני שהיא מגהצת את האשראי על סט חדש לארון הלנז'רי.

שורה תחתונה - תחנה מומלצת בדרך לקנייה של החזייה הבאה.

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

דומינוס

מה אהבנו בו? מי לא אוהב פיצה? עם הקניות בא גם התיאבון, ולדומינוס יש אתר מוצלח במיוחד שבו ניתן להזמין פיצה מהר מאוד, אבל מאוד. האתר של הרשת בנוי בצורה נוחה למשתמש שבה הוא יכול למצוא את כל המידע הרלוונטי עבורו, אבל החלק המוצלח שבאתר הוא קניית הפיצה. 

אחרי שהקונים נחשפים למבצעים בעמוד הראשי, בצד ימין באתר יש כפתור גדול ובולט עם הכיתוב הברור "הזמן עכשיו", בהמשך ממש בקלות האתר שואל האם תרצה משלוח או לאסוף לבד וכך זה ממשיך לעוד מספר שלבים, כשממשק המשתמש כל כך פשוט וברור שאפילו סבתא שלכם יכול להשתלט עליו. בסוף גם יש פיצה. בתיאבון.

 שורה תחתונה: הזמנה מהירה וברורה, כי מי רוצה להסתבך בהזמנת פיצה?

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

קופי בר 

מה אהבנו בו? אתר שאמנם מעוצב בפשטות יתרה, אבל הוא מאוד נוח לקנות דרכו, וזה בעצם מה שאנחנו מחפשים במקרה הזה. האתר מאפשר להזמין מתפריט בית הקפה, כשמה שבולט מאוד בנוחות שלו בתפריט זו העובדה שניתן לראות תמונות מאוד ברורות של כל מנה ולצידה מופיע המחיר שלה וכפתור להזמנה. כשעוברים עם העכבר מעל כפתור ההזמנה מופיע פירוט נוסף על תכולת המנה.

השיטה נוחה מאוד וחוסכת לכם מעברים מיותרים בין דפים, כאן אתם מקבלים את כל המידע שלכם בעמוד אחד.

שורה תחתונה: חושף את מקסימום מידע בעמוד אחד ועושה לכם חשק לקנות שם.

אפליקציות מומלצות: 

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

מרקטפלייס: השוואה באייפון

אפליקציית האייפון מרקט-פלייס, מציעה פלטפורמה להשוואת מחירים של מוצרים הנמכרים ב-16 רשתות המזון המובילות בישראל, באמצעות סריקת הברקוד של המוצרים.

לפני מספר ימים עודכנה האפליקציה והיא כעת מציעה פיצ'ר נוסף שעשוי לחזק עוד יותר את הקהילה הצרכנית החדשה ואשר מסתמך על חוכמת הקהל (Crowd Sourcing).

אין תמונה
חיילים לא נראו מעולם שמחים כל כך במסדר

Ishoes

נמו שכבר הבנתם משם האפליקציה, יש בה נעליים, נעליים ועוד נעליים, בקיצור, המון נעליים. מדובר באפליקציה חינמית מבית Mobile App Studio המאפשרת לך לדפדף בין אלפי זוגות נעליים של המותגים הכי נחשקים. ניתן לערוך חיפוש לפי שם מותג או לפי סוג נעל, ואפשר פשוט לתת לקסם לקרות בעצמו, ולהתעופף רנדומלית על פני יותר מ-50,000 זוגות נעליים. בקיצור, גן עדן.